sreda, 8. april 2009

Okradena


Ja v pravem pomenu te besede ... to make a long story short ...
Danes nekje od 5h naprej sedim z mojima prijateljicama na kavi in ker se že dolgo nismo vidle, čvekamo na veliko ...
In po nekaj časa takega luštnega klepeta pride mimo baje prizadet tip in MENI ukrade sončna očala Z GLAVE pri tem pa izjavi: sončna očala za zorana jankoviča ... whatever ... js sedim ko da bi me kdo z lopato po glavi urezal in od šoka ne morem izjavit ničesar, ostali okoli šokirani vsi v smehu... vsi smo namreč mislili, da bo tip očala dejansko vrnil ... dreka ... gre naprej in potem se js odločim it za njim... seveda njega nikjer ...
Čez nekaj časa pa pride mimo en gospod in vpraša, če sem js tista, ki ji je ukradu očala ... rečem ja, še kr cela v šoku, on pa mi obrazloži, da je ta tip zbežal iz Polja in da ga je on sicer ulovil, ampak jih je ta prizadeti že uspel zdrobit ... zdrobit!?!?! ... js sm se zadnjič vsedla na njih pa so ostale cele, kak jih je lahk on zdrobil like v 5 sekundah ...
Seveda sem na koncu pomislila na vsa sredstva, kaj nardit ... ampak na koncu sem ugotovila, da se policija nebi obremenjevala s takim "manjšim prekrškom", ostali pa za take stvari itak niso pristojni ... okei ... komu se lahk pritožim? božji upravi najbrž :( ....

Prepotovala celo Evropo, severno Afriko in seveda del Amerike, ampak še nikjer mi niso nič ukradli, kaj šele sredi belega dne in DIREKT Z GLAVE !!!!

3 komentarji:

Izgubljena. pravi ...

Ahahahhaha Soooooooriiiiiiii Kaaaaaaatjaaaaaaaa, aaaaaaaampaaaaaaaaak meeeeeeeeen se tkooooo smejiiiiiii!!! :D


Ahja... Živemu se vse zgodi :) .

KaTkA pravi ...

hja sej zdej vem zakaj je blo tole dons dobro...
ker se je že enih 50 ljudi tak iz srca nasmejalo moji prigodi :) :)

hja vsaj neki no :) ... sej men je tut smešno ampak po drugi strani pa scary ... folk se je tak režal okol mene, men pa tak nerodno pa tak sm bla presrana ...
ah ja ....

no vađi me veseli, da mi je uspelo tebe nasmejat :D

bubbles pravi ...

svašta! jst bi tut samo obsedela z odprtii usti :D