sobota, 11. april 2009

6


MESECEV:
... tvoje topline
... tvojih božanskih poljubov
... tvojega neverjetnega razumevanja
... tvojih poljubčkov, ki me pokrijejo za lahko noč
... tvojega razvajanja, ko zjutraj odprem oči
... tvojih iskric v očeh, ko me zagledajo sredi množice
... tvojih nežnih objemov
... tvojih klicev, da mi poveš da me imaš rad
... tvojega iskrenega nasmeha
... tvojih mislih, posvečenih meni
... tvoje toplote, ki me vedno zagreje, ko me trese mraz
... tvoje roke, ki mi obriše solze in odžene strah
... tvoje LJUBEZNI

... najinega sanjanja o skupni prihodnosti
... najinih večerov, polnih pogovorov, ki so naju zbližali
... najinih večerij, ki so nadomestile zamujeno kosilo
... najinih izletov, iz katerih se vedno kaj naučim
... najinega svetovnega razumevanja eden drugega
... najinega lenobnega srkanja šampanjca
... najinega odnosa, ko ne marava kreganja
... najinih podobnosti
... najinega čisto istega okusa
... najinega miru, ki ga najdeva le drug ob drugem
... najinih SANJ

LJUBIM TE!!

5 komentarjev:

Anja pravi ...

aaaaaaaaaaaaaaa...
naj jih še bo 6x6x6x6x6x6x.... naj ta občutek nikoli ne mine :*

KaTkA pravi ...

@Anja: hvalaaaaa :) vem, da ne bo minilo :)

Katykaa pravi ...

Čestiitam! Kako gre hitro čas! Le uživajta in se imejta rada:*

KaTkA pravi ...

@Katykaa: hvala tudi tebi :) in hvala enako nazaj seveda :) ***

Luka pravi ...

... hudo!!!! ;)
hudo dobr ;)...