sobota, 25. april 2009

Pomlaaaaaaad :)


Prebujanje mene in narave iz zimskega spanja. Spet je posijal sonček, drevesa so se odela v zeleno barvo in s cvetočimi vejami, trava vztrajno raste (in jo moj priden bratec kosi), prejšnji vikend smo postavili teraso in se že veselo martinčkamo na dopoldanskem sončku, o tem, kje bomo jedli kosilo, pa sploh ni več vprašanja ...
Pravijo, da ko opaziš sršena, ne bo več zime oz pozebe ... in ja, sršeni že veselo letajo naokoli, js se jih pa veselo bojim in naredim paniko, ko se kaj približno podobnega osi začne približevati mojemu krogu gibanja na 3m.
Sonček, izleti, gibanje, zelena narava, kavica na sončku (brez sončnih očal), nič več težkih bund in plaščev, nove kolekcije v trgovinah, razigrana razpoloženja ljudi, vonj po pokošeni travi ... uf i missed that feeling soooo much!!
Pa čeprav sem bolj kot ne za knjigo večino teh lepih dni, mi je vseeno lepo in me spravlja v dobro voljo, da lahko pogledam na zelene gozdove in cvetoče travnike okoli mene. Nothing can get me in the bad mood :)!

Carme diem!

5 komentarjev:

Izgubljena. pravi ...

"kavica na sončku brez sončnih očal" :P A še nisi kupila novih al je to samo zato, ker si pač dobila fobijo pred sončnimi očali s kavico? :D

Luka pravi ...

...hahaha
mislim da je bla vesela že samo tega, da je lahko tisto kavico na sončku spila. :)
vidim da ti tale sončk napolne baterije z veseljem in nasmehom;) d-best
sam "gas pa dolge" pa vn na sonce ;);)...

KaTkA pravi ...

@vađi: ne, nism še kupla novih, ker namreč stanje je tako: mami je zlo proti sončnim očalom iz spara (oz proti cheap shit stvarem), ker itak ni nobene kvalitete, za kake hude špegle mam pa trenutno sušo v denarnci tak da ja - na kavice hodim s starimi športnimi sončnimi očali (in ko grem mim ljubljanice, si jih snamem :P)


@Luka: točno to, že misel na kavico na sončku mi daje energijo, kaj šele da bi jo dejansko res srkala kje zdej :)
sonček raztura in mislim, da so redki, ki ostanejo na takle sončkast spomladanski dan hladnokrvni :)

Maychi pravi ...

Kaj bo šele super fino fajn, ko bo tu poletje.. Jupiiiii..

KaTkA pravi ...

@Maychi: se strinjaaaam, poletje je zakon, letos bo pa sploooh :D :D ... ravno zato me tak razganja, ker najbolše še pride ;)