četrtek, 2. april 2009

Dež

Po eni strani ga obožujem... obožujem zvok kapljic ko padajo na streho in sem stisnjena k mojmu srčku pod odejo; obožujem temna jutra, ko je še večji užitek poležavat v toplji postlji,
ampak kar je preveč je preveč :) ... zdej je pa že cel teden tako žluntavo in ko grem ven, mi ne rata da nebi bla mokra skoraj do riti ... pa res bi rada že mal sončka vidla no...
Dobro, dež me vsaj ne mami ven, lahko v miru sedim za knjigo... če mi uspeva :) ... včeraj sem pogruntala, da ma moj telefon sposobnost glasovnega sporočila ... in ga normalno! sprobala :). In tako sem začela pošiljat moje monologe okoli. Najprej ga dobi moj moj in se nasmeje, kar je bil moj namen :), potem mi moja ljuba sestrična pošlje nazaj komentar "da sem prizadeta" hehe, eni sošolki sm uspela polepšat včerajšnji dan, drugi današnje jutro :) ... hja kaj sem govorila... niiiiiič pametnega, mal sm pametovala. Se vidi, da mam čist preveč časa, ko je treba vzet knjigo v roke :).

Torej, dogaja se nič pametnega, same traparije mi hodijo po glavi :)...

Upam, da mate vi bolj produktivne deževne dni. :)

2 komentarja:

Izgubljena. pravi ...

JAz ta gglasovna sporočila običajno uporabim takrat, ko ima nekdo rojstni dan... In potem kot slavčiva zapojem tisti "vse najboljše" (če mi tisto o slavčici lahko verjameš..:P)

KaTkA pravi ...

hehe ja ja to je res dobra takrat ko nekomu oblubiš da mu boš zapeu hepi brzdej ...
ampak js raj ne, ker moj posluh... no nebi raj o posluhu, prej o volji do posluha :D :D

hehe slavčica :P