četrtek, 19. marec 2009

what is going on ... na faksu

Takle mamo: najprej naslednji dan po prihodu domov iz zda sem odpisala kolokvij, ki mi je uspel s 7ko, kar pomeni, da mam lepe šanse, da naredim izpit Finance s kolokviji (odpisat morm še enga čez kak mesec).
Prejšnji teden (izpit je biu ravno teden nazaj, rezultati pa v pondelek zjutraj) pa sem odpisala še en posamezni izpit Filozofija prava. Moram rečt, da sm res misla, da znam filozofirat, ampak na koncu sm ugotovila, da obstajajo ljudje (al pa so obstajali), ki znajo celo bolje kot jaz. Ampak glavno je, da je izpit odpisan in vpisan v index in da se lahko spravimo na hujše izpite.
Ja, ja, tura se začenja.


4 komentarji:

Izgubljena. pravi ...

Oh, uživaš..:P Pridna si!

KaTkA pravi ...

hehe bejbi no, nasledn tedn kofe ok? povej mal kdaj maš kaj časa, da mal vsaj poskusma uskladit najin urnik ;);)

Maychi pravi ...

Res te full občudujem.

Moja prijateljica brihtna kot sto hudičev, pa ji ni uspelo narediti niti prvega letnika prava.. Tako da kar lepo nadaljuj s tem tempom pa bo.. Držim pesti zate, ampak verjetno mi jih sploh ne bi bilo treba :)

KaTkA pravi ...

Maychi hvala za pohvale :), sej gre, res pa je, da te mora ful zanimat, drugač je težk spravit take količine v takem pravniškem razmišljanju skozi :)