sreda, 17. december 2008

Domaaaa!!!

Prejšnji teden se je odvijal tako hitro, da nisem uspela niti napisat, kam grem in zakaj grem.
Bila sem namreč v bolnici na operaciji - operacija nosu in sicer iz zdravstvenih razlogov, saj nisem normalno dihala skozi moj nos, ker sta bila nosna kanala preozka, zato so se mi tudi ponavljala vnetja sinusov ...
In tako sem se odločila za operacijo, ki se je zgodila 11.12.2008 v bolnici v Celju. Opravlja se pod splošno anastezijo, kar pomeni, da ostaneš v bolnici nekaj dni. Mene so tam obdržali kar cel teden (na koncu sem že tuhtala, kaj bi ušpičla, da bi me domov nagnali :)). Prva dva dneva po operaciji sta bila kar grozljiva, saj sem imela v vsaki nosnici svojo tamponado (tampone), kar pomeni, da imaš v glavi grozen pritisk, tampona pa samo pijeta, kar naj bi priteklo iz nosu... v glavnem nič kaj okusno. Ampak v soboto zjutraj olajšanje, saj so mi tamponado odstranili... I felt like in heaven, really! Naslednje dni pa je šlo vse samo še na boljše, kmalu sem nazaj dobila svoj "zdrav" glas in v sredo končno bila spuščena "v domačo oskrbo".
Pa sej v bolnici ti dejansko nič ne manjka, ampak vseeno rajši vidim, da sem doma kot pa tam. Vsi so me obiskali, se spomnili name z smsi in klici, najbolši pa je bil moj dragi - ko sem se prebujala iz narkoze, je bil ob meni!In ker je skrbel za mene, mi krajšal čas, ko pa sem že okrevala do stopnje, ko sem lahko že kaj okusla pa mi je prinesel najbolšo belo kavo ever (sam on zna naredit tak dobro!) in to cel liter! Baby, you are the best!

Včeraj pa sva obiskala slovensko obalo (baje je pol ni več naše?), se sprehajala ob morju in se mela prav luštno, ker se je ob morju že jasnilo!

Zdaj pa veselo naprej v praznike! :)

2 komentarja:

Katykaa pravi ...

Oo sam da si zdaj boljše in da lahko zdj normalno dihaš.

Mi je pa znano kako dolgčas je v bolnici ležat. In da moraš vseeno bit tam, čeprav se počutiš super.

Ampak važno, da si zdaj že doma in da uživaš.

Dragega pa imaš najboljšega ;)

KaTkA pravi ...

o hvala katja ;)!
sem bolše, ne pa še čist vredu :) ... upam da bo kmal se pokazala lepota operacije ...

vem: moj dragi je zakon!