nedelja, 30. november 2008

Advent

Wiiiii pa se je začelo :) ... začel se je božični čas, veseli december oz. čas, ki je zame po poletju najlepši - lučke, sneg, kuhano vino, prireditve, veseli ljudje, obdarovanje, obiskovanje, svečke z vonjem po cimetu in pomarančah, peka keksov ter čas,ki ga ljudje najraje preživimo v družbi svojih najbližnjih ljudi :)
Vse to in še več občutkov me obdaja zadnje dni, obešanja lučk se veselim ko mali otrok, z dragim boma delala voščilnice, krasila stanovanje v lj in se sprehajala pod lučkami. Kaj je lahko še lepšega?

In še moje umetnine prvič letos:

8 komentarjev:

Andrejka pravi ...

to jaaaaaaaaaaaaa, katka peče kekseeeeeeeeee:)))))) wiiiiiii Na to pa smo čakal celo leto. :)))

Ida pravi ...

no moje vprašanje ni v zvezi s tvojim postom al ok :) bom vseen vprašala...
kter film sta vi2 to na vlaku gledala?? :) drgač sta pa ful luškana skupi! iiiii <3

KaTkA pravi ...

@ida: kje si naju pa vidla? jooooj zakaj me nisi ruknla no :) ... gledla sma pa animirani film: Over the hedge

in hvala za komplimente ;)

Ida pravi ...

ja za vama :D nč ne vidiš a? :D haha...no mogoč me nit neb prepoznala ;)

KaTkA pravi ...

za nama? pa če za nama so bla vrata:)... a si sedela na drugi strani vrat? nevem če bi te prepoznala sama od sebe, če bi me pa ruknala pa ziher ;)
vidim pa res ne nič, priznam :)

Ida pravi ...

ma kakšna vrata :D haha...za vama je biu še en sedež za 2 :D in tam sm bla js ;) no sej ni važn..sam sm hotla povedat, da sm te vidla, ti pa mene ne :D hehehe :))))

KaTkA pravi ...

ja pol si pa pred nama ubistvu po stopnicah dol sedela :P ...
ja res te nism vidla, ti pa zglea d si res mene ;)!
how can you forgive me? what should i do ;)?

Leopoldina pravi ...

Hej hej! Na svojem blogu sm te tegala, tk da hitr napisat 7 resnic o sebi :P