nedelja, 23. november 2008

Diši po...


sneguuuu. Danes ponoči se zbudim nekje proti jutru, ko se je že malo danilo in pogledam skozi okno. Naenkrat se mi je zazdelo, da zunaj sneži. Zbudim dragega in ga s tako prepričanostjo vprašam, kaj mi da, če zdejle res sneži... Njemu revežu nič jasno, ker sm ga zbudila sredi noči, js sm bla pa res prepričana, da zunaj narahlo snežkuje... ampak na mojo žalost se to ni zgodilo.

Danes -1 v LJ in baje mrzlih -6 v CE - i can smell it! Sneg bo kmalu tu in js se že veselim ko mali otrok, da bo senžiloooo! Kepanje, smučanje, sankanje, mrzle tačke, ki jih lubiju v žep stisnem, da se pogrejejo, rdeč nosek, seksi kapa in še bolj seksi rokavice za nosiiiit, kakavčkanje ... wiiii...

4 komentarji:

Izgubljena. pravi ...

Ampak men pa vedno tale pričakovanja... Joj tko mi gredo na živce! Čakam pa čakam pa čakam, da se zgodi... In ne dočakam! Zato sem se zdej odločila, da ne čakam in da naj me preseneti :D .

KaTkA pravi ...

ja sej boš vidla D. kak nas bo presenetu sneg takrat k nam bo najmanj pasalo :) ... sam men paše vedno ;)!
sam kruta je bla dons, ko sm res misla da sneži sredi noči... veš kaka romantika bi to bla :)

Nihljaj pravi ...

Mogoče pa bo kul, ko bo. Počakajmo :)

Katykaa pravi ...

Jst ga tut komi pričakujem!
Naj ga zamede enih pol metra in fajn stisnejo temperature, da se obdrži!

Obožujem sneg, sprehajanje po snegu v dvoje <3 ter norčije, ki jih takrat zganjam, hihi :)