nedelja, 21. december 2008

Movie scene

Vam je kaj znan prizor: fant in punca z roko v roki se sprehajata po ulici/nakupovalnem centru in punci naenkrat pade v oči lepa rožica/tweety balon/okusna čokolada, fant pa reagira tako, da kot James Bond pištolo potegne on ven denarnico in z lahkoto tisto stvar podari punci?
Ali pa: fant pride k punci in ji prinese najbolj dišečo in prekrasno vrtnico ever? Poudarek tukaj je na "dišeča", ker je res dišala - js sm jo uspela zavohat kljub polnemu nosu!

Ja, točno tako - kot v filmu!

In to se je zgodilo meni, od teh prizorov sm samo še bolj zaljubljena.
Moj dragi zlati fant uresničuje moje sanje in realizira romantiko, ki jo imajo nekateri za osladno, meni pa je to nekaj neverjetnega, pravzaprav ni lepšega izkazovanja ljubezni!



6 komentarjev:

Andrejka pravi ...

Ful smo veseli zate!!:-) Upam, da tut ostale, ki smo še single to čaka! :-) RTM

Nihljaj pravi ...

Hehe sladki začetki :)

Izgubljena. pravi ...

Čudovito Copatka :) ... Pa super, da si doma in da lahko vohljaš po telih tweety vrtnicah :D .

KaTkA pravi ...

@misha: itak da pride, slej ko prej za take sončke k si ti;)"

@N.: hehe ja res da že nekak dougi začetki pa vseeno... lahk jih tut nebi blo pa bi blo vseeno lepo :) tak pa skor ne morm verjet da res so :)

@vađi: ma itak da vohljam, sicer bolj bogo, ene vonjave ja, drugih ne (na srečo kar smrdi sploh ne zavoham:P)...
doma pa hb da sem:)! ko pa pridem v lj pa najin dejt ;)!

bubbles pravi ...

wellcome back (home)!
in jst se javim za balon :)

Samosvoja pravi ...

Več takih bi mogl bit. ;)