ponedeljek, 22. september 2008

Ko nekoga pogrešaš ...

Že lep čas se mi ni zgodilo kaj takega oz. me ni tako prevzela kaka oseba, da bi jo pogrešala na tak način kot pogrešam zdaj eno prav posebno osebico. Pobegnila mi je namreč na potepanje po Grčiji, in sicer za "bogsigavedi kolko" časa (baje za 14 dni!). Danes je minil komaj dan št.3, js pa sem že začela odštevat prav ure do njegovega prihoda.
In ne, ni to znak obupanosti, niti ne tega, da je on edina oseba v mojem življenju, da sem slučajno brez prijateljev, ampak je pa edini, ki mi je srček ogrel do stopinj, ko se je le-ta začel talit :). Ko pogrešam vsako minuto, da svojega časa ne preživim z njim, ko vem, da karkoli še tako neumnega se mi naredi, komaj čakam, da to delim z njim in se skupaj nasmejiva, prekritizirava ali zgolj komentirava. Vsak dan sem željna njegovega poročanja s potovanja, poslušanja njegovega glasu po telefonu in tistega njegovega seksi izrekanja besede "lupčka"!
Že zdaj si ne morem zamislit, kako bo, ko ga bom zagledala, ker si ga tolko želim videt že ZDAJ!

Objektivno gledano očitno vse tole pogrešanje na mene vpliva pozitivno, ker sem celo za spremembo doma in kar je še manj verjetno, doma celo kaj naredim, pospravim, se družim z našimi in delam nadure v službi :)! In še celo prvi dan grem pogledat na faks, kar prvotno ni bilo v planu. Pa še post sm uspela spisat. Neverjetno :P! Ane?

4 komentarji:

Katykaa pravi ...

Točno vem kako ti je. Mene je tut ta ljubezen čist obnorela. In doma kar ne morejo verjet, da sem tako pozitivna, da pomagam doma, skuham kosilo...

In vem kako je, ko nekoga pogrešaš. Jst sem ga vidla pred parimi minutami pa ti neznam povedat,kako ga pogrešam!

Zdrži še teh par dni, potem bo še slajše, ko ga zagledaš! :*

KaTkA pravi ...

@katykaa: sm brala tvoj post in sm začutla isto zadevo kot je pri meni... neki več, neki lepšga, neki bolšega kot kdajkoli prej!

pogrešam ga sto na uro, vem da bo najlepš k boma skupi! :)

Evie pravi ...

Če pa vsemu temu prištejemo še kakavček, ki je v planu za ju3 pa sploh zmagamo :)

KaTkA pravi ...

@evie: js upam d nama bo ratalo... sam povej mi, kdaj bi ti kej pasal? popoldan al bolj zvečer?
ker mam v planu obrnit Europark v MB :)