sobota, 27. september 2008

Delovne brigade


...ali iztrebimo vse "nebodigatreba" v naši hiši in njeni okolici :), se pravi, danes je do kosila pr nas bilo delovno. Jesensko čiščenje, pospravljanje in pometanje so bla prav prijetna opravila v takem turobnem vremenu in priznam, da je blo meni do tega vsako leto ravno toliko kot do lanskega snega, ampak letos sm bla najbolj zagreta, skos sm se neki smejala in zganjala bedarije, še na smreke sm se spravlala, ko jih je bršljan napadal (in sem jih js rešla:P), na koncu pa še največ naredla (poleg dveh moških, ki sta se skos hvalila neki, da delata "težavna" dela). In moram še omenit, da sem včeraj delala v službi 12 ur s pol ure pavze za kosilo, danes pa bla prav spočita. Seveda me je zmanjkalo po kosilu, ko sm se spravla gledat risanko Meet the Robinsons.

Na koncu ko pogledaš, kaj vse si naredil, se človeku prav nasmeje, ko je vse tak lepo zrihtano in zlikano v okolici. Ne vem zakaj, ampak meni čista in urejena okolica, sploh okoli mojega bivališča pomeni eno zadovoljstvo več, mogoče sem bla tudi zato takega razpoloženja pri današnjih brigadah... ali pa le želim, da ti dnevi do torka čimhitreje minejo ;)!!

2 komentarja:

Izgubljena. pravi ...

Čisto prebivališče je nujno potrebno za mojo eksistenco! Žal včasih to nujno potrebo zanemarim, ampak se počutim toliko bolje, ko spet vse spravim v red :).

Meet the Robinsons - so kar kul :) - pazi, da te naslednjič ne zmanjka pred njimi! :P

KaTkA pravi ...

@vađajna: sej jih bom od tam naprej pogledala še enkrat, ker nimam pojma kak se je končalo... ziher super a? ne mi povedat :P ... še zj sm zaspana ei :)