četrtek, 11. september 2008

3. letnik!


Naredla sem še zadnji izpit uspešno, to sta bla dejansko dva izpita, ki se pišeta na en dan (dvojček) ... dobila sm presenetljivo zanimive ocene: 6 in 8 pa še profesor me je pohvalu in me vprašu, če razmišlam o karieri na faksu (ja seveda, čist sm zagreta ... NOT :D).
To pa pomeni, da sm tretji letnik (ŽE!?) in da mam do nadaljnega počitniceeee :D!

In ja, že uživam na polno!

8 komentarjev:

Katykaa pravi ...

Čestitam, da ti je uspelo! Pa sej si itak pridna punca!

Sedaj pa le uživaj!

Katykaa pravi ...

Jst mam še neki zate...mormo se kej zment za kakšno kavico ali podobno!

Nihljaj pravi ...

Čestitam :)

Kariera na faksu pa je nekaj najboljšega, kar se ti lahko zgodi - seveda, ko se iz asistenta, ki je deklica za vse, preleviš v profesorja hehe. Sanjarim in si že obetam :P

Uživaj svobodo!

Izgubljena. pravi ...

OOOOOOOOOOOOOOO bravooooooooo, čestitaaaaaaam :) Si bila pridna! :)

KaTkA pravi ...

@katykaa: seveda bo padu kak sugar coffee ;) hvala:)

@n.: hja zame je kariera na faksu bullshit, nism se učila zato, da bom tam teste popravlala in d me bojo nadebudni študentje obrekoval (vem, ka mi delamo:P)...
bom raj js začela eno kariero ornk pravnika :D

@vađajna: pa sej veš d midve vse naredima ;) ... kdaj zdej sugar coffe :D?

Nihljaj pravi ...

Katka, no ja, delo na faksu ni samo popravljanje testov :) Verjamem pa, da si kot bodoča pravnica želiš kaj drugega - jaz sem že v pedagoških vodah in bo treba vztrajati v tej smeri oz. bi mi bilo ok, če bi:)

Maychi pravi ...

Pridna punca! Čestitam :)

bubbles pravi ...

uuu, čestitke!!! no, pa mamo še dodaten izgovor za bložek žurt :D