sreda, 23. julij 2008

Kako se zapije moj rd ...


Prisotni: js, moji (sošolki iz faksa) Metka in Blažka, moji (bivši sošolki iz gimnazije) Maja in Tamara, moji (bivša sosošolka) Pija in (bivša soigralka) Tjaša (bemu same bivše lol) vglavnem ene izmed pomembnih osebic v mojem bivanju na tem planetu .... vse skupaj znaša to, da smo ble prisotne same babe, kar pomeni - crazy night!
Prevoz tja in nazaj: moj mlajši bratec mi je tokrat vračal uslugo in napolnil naš avto do zadnjega kotička (beri: v avtu so sedele štir že brez alkohola vsipane babnce plus moj brat - vem da nekateri doživljate sočutje z njim :P), nazaj pa isto je pršu moj spoštovani bratec po mene oz nas točno tja kjer nas je odložu in nas vse varno pripeljal domov - HVALA!
Pijača: za začetek malibu cola, vozniki brezalkoholno (normalno, sej spoštujemo zakon), kasneje pa nevemkolko rund southerna s sprite-om (southern je viski seksi okusa!)
Jedača: najprej nič, proti koncu kokice, smo pa prežvečle vse k jih poznamo :P
Tema pogovora: svašta - od slik iz Egipta k sm jih komi zdej uspela po dveh letih prnest Piji, do tem iz faksa (jao smo dougočasne), od morja (eksotične destinacije), do masaž (terme Dobrna, kjer dela Tamara) in seveda do mojih neumnih izjav sploh, ko sm se pritoževala čez moj motni viski pa še plavalo je neki v njem... vse so misle, da sm nasekana (pa sploh tist večer nism bla!!!), sam na koncu je blo vse res :P :P (pa sm mela prav na koncu le js a:P?)
Kelnar: en mulček, star maximalno 18 let, ful luškan, a tak prestrašen, sploh po tistem, ko sm reklamirala mojo nevemkolko rundo, da je motna; Pija je celo ugotovila, da mu je bla vzgojiteljica, ko je biu še manjši (16 let) na morju na Baški
Ambient: kafič Hoff v planet tušu (pa ne delam reklame, sam to spada v zapisnik :P), mele smo tisto "terasico" čist za sebe, dokler se nista zram vsekanih babnc vsedla dva čudna tipa, pa jih očitno naše vreščanje, smejanje, govornjenje tumarij ni preveč motlo (še dober, drugač bi se na roke menli... pantomimo sej vete!)
Vzdušje: fantastično, kot se reče za zapit rd!
Končni znesek: hmmm o tem bom raj molčala, ker lahk iz tega zneska sklepate, kolk smo spili, zato bo to tajen podatek, vem pa sam to, da sm obmolknila, ko sm račun dobila, ampak rd je treba zapit ...

Končni sklep: to je treba ponovit, razlog se bo že našu ... je kdo proti? Ne? Okei, sklep potrjen :P!

5 komentarjev:

Unknown pravi ...

hehehe,a js pa nism tvoja:/ ?
loooool

sam sauthern s spritom pa rula,kok je pa to dobrrrr...mormo enkrat nabavt to doma pa se ga vlit...

se strinjam s sklepom,da je treba ponovit;)
**

Unknown pravi ...

popravek:

southern s spritom:p

po domače: nek viski s sprajtom;)

KaTkA pravi ...

jao čaki maja popravlam neki!

Nihljaj pravi ...

Izredno zgledno zapisan zapisnik :) Pohvalno! Grrr, kar pogrešam babje norije :)

Izgubljena. pravi ...

Super zapit rojstni dan:D. Jaz sem svojega letos najbrž prespala:)).

Ampak tale tvoj bratec... Je pa zlata vreden:)).