torek, 5. avgust 2008

Back home, back to reality!

Pa sem doma...že?! Neeee, js bi še bla na morčijuuuu!
Kak hitro minejo trenutki, ko se maš fain, vidiš po tem, ko se končajo in jih ni več, pri meni pa še tolk hujše, ker sm spet doma, ker se morm spet začet učit ... bljak! In zdej sm vržena v morje krute usode, ki mi je naplavilo novo zalogo "alg" (beri: učenja), da jih bom lahk kidala (beri: delala na pouno once again). Sam upam le, da ko bom končala, da jih ne bo na novo nanoslo (izpit(a) prosim naredi se!).

Na morju sm bla na Malem Lošinju... where else hehe! Bli smo enih 10 dni in blo je ZAKON, sej kak je možno sploh da na morju ni zakon... sam d sm js mela moj sonček, vodo slano, vodo sladko, par rumenih revij, križank in sudokujev in zvečer feštice z mojimi prjatlčki. Če me pa še čez dan pustijo spat in lenarit in delat nič, sm pa sploh najbolj srečno bitje na svetu :)! Ok zdej si spet sam lušte delam, vglavnem zdej sm nazaj in bo moj blogec mal bolj živ (hope so!).



My beautiful seaside Mali Lošinj beach!

13 komentarjev:

Izgubljena. pravi ...

A ni to fino, da prideš z morja in spet štrbunkneš v morje?? Sicer učenja, kot si rekla, ampak still... Morje je vseeno! :)

No pa saj se bomo majčkeno vzpodbujale tukaj na blogosferi, tako da nam ne bo tako hudo :D.

Evie pravi ...

Wb Kafrca, mislim da lahko v imenu vseh rečem, da smo te pogrešal*

KaTkA pravi ...

@vađajna: ta je dobra - prideš iz morja in spet štrbunkneš v morje... dobra tolažba ni kej ;) ...jaaaa se bomo, pa mal jamrale pa nekak bo...
a ti tut učenje pa to zdej?

@evie: pogrešal ste me:)?wiii kok je to lepo slišat ;) ... and i am back :D

afkors te lahk zvlečem k frizerju, sam povej kako željo maš, se bom js zmenla :D, še zmiri bi pa rada vidla da uživaš, tak da bo sladoled za začetek super ideja :)!

Izgubljena. pravi ...

Ja, ja:)) Učenjeučenje... V bistvu no... Se trudim:) - včeraj ena urica, danes ena urica... Ampak glede na snov je tole po "eno urico" čisto premalo:).

Torej ja... Računam na pomoč vseh jagenjčkov, ki furajo safr na isti način kot jaz:)... Bo pa seveda medsebojna pomoč - kolektivno jamranje ena drugi, torej:P:).

Evie pravi ...

Hihi sej veš v planu je bil frizer v planetu ... tko da sladoledek, frizer pa kino? Kung fu panda ali kaj takšnega?

Želja glede laskov je pa na mojmu blogcu nalimana ;)

Nihljaj pravi ...

Lošinj je res lep, ja, par let zahajanja tja je še vedno v mojem spominu :)

Prijeten skok v učenje ti želim!

KaTkA pravi ...

@vađajna: pa veš d se bomo skupno podpiral pr jamranju, to je najlepši del učenja hehe :D

@evie: aja tak si misla, frizer u tušu pa to :), ma ni panike, sam d js dobim sladoled :P

@N.: ja na lošinj tut mene vežejo spominčki k sm bla še čist mala in sma se tam z mojo bušiko spoznale in se zdej poznava že kakih 16 let, letos pa spet skupi na morčiju na isti plaži :) ni lepšga kot taki spomini:)

stop spomini, učenje here i am!

Evie pravi ...

No sej mene je že zdj strah :D

Pa ne sladoleda :)

Anja pravi ...

uUUUU!
Pogrešala sem te že!
RES!

Kdaj gremo na sladoleeeeeeeeeeeeed?
Dejmo se zment no...
Predolgo že odlašamo..
Sej vem, zdej je spet učenje, pa vseen...

Samosvoja pravi ...

Js sem bla tud na Losinju (no sej to ze ves :D ) po 3 letih in mi je kr pasal it spet tja pogledat, ker je morje res najlepse.

V kerem kampu ste pa bli?

KaTkA pravi ...

slučajno se je zgodil, da sta šla tut moja dva isti termin kot smo se mi s kolegi menli, tak da sma s koelgico spale lepo kr u hotelu Vespera, kolegi so bli pa u kampu Čikat - ta kamp je men najlepši pa ful lepa lokacija.

kje pa ti?

bubbles pravi ...

aj fil jor pejn, men je bila tut muka vrnit se in zdej že kukam, kteri septembrski vikend bi se lahko še namakala ;)

bubbles pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.