petek, 18. julij 2008

I need to

...see this movie... ali bolje: RISANKOOOOO :D!


http://www.kungfupanda.com/ evo to je linkec do glavne strani.

Sam js bom gledla sinhronizirano risanko... ko pravi otrok :D!

Grema v kino ane Urška? :D

5 komentarjev:

Izgubljena. pravi ...

Jaz moram tuuudiii - vedno sem se tako narežala, ko sem videla kakšen trailer:D.

KaTkA pravi ...

hehe jaaaa te risanke so ful dobre in men so tut naše sinhronizacije všeč, zato grem rada v kino gleat...
pol si pa dol potegnem pa še angleško verzijo gledam :)

pač otroooook hahaha

Nihljaj pravi ...

Ne, ne, sinhronizirane risanke so obupne :) Predvsem zato, ker za vzorec slovenščine izberejo ljubljanščino. Groza!

KaTkA pravi ...

ja to je res: lublanščina, sam vseen se ne obremenjujem s tem ampak se sam smejim foram pa zavijanju :)

Maychi pravi ...

Evo jaz sem si ga pred parimi dnevimi ogledala doma na kavču in sicer v angleščini in moram priznat, da prav "originalni" glasovi dajo piko na i filmu..

Sicer je pa res vreden ogleda :)