torek, 10. junij 2008

Nismo vse ženske sovražnice fusbala


Mogoče nas le moški osebki tak jemlejo, da nimamo pojma kaj je to ofsajd in kaj pomeni rumen karton (ok mogoče bi ga js sam še večkrat dala pa me vsi pomirijo, da "to pa ni biu prekršek za rumenga, to je ja moška igra"). Nismo vse proti fusbalu, ene smo celo tak zagrete, da PROSTOVOLJNO pogledamo tekmo, s pirom v roki če je treba :P!
Js priznam, da sm komi čakala, da se bo začel Euro 2008 ... In se prav pošteno nasmejem napisom ala: pred ogledom tekme svoje ženske napodite v kino, ker bomo v istem terminu predvajali romantične komedije :)!... okei sej mam rada romantične komedije in nasploh movije ( sm šla gledat celo Sex u mestu), sam vseeno ni treba pretiravat, nismo vse take, da bi težile, ko fantje gledajo fusbal - enostavno in rade volje se jim pridružimo. Eurocup je sam na vsake 2 leti in ne bom tega spustila, če ni glih življenjsko nujno (jah izpiti so nujno zlo ... grrr!).
Navijam za Portugalce, ker majo zakon ekipo, drugač pa Nizozemci so me včeri čist impresionirali, sploh Nigel de Jong (bom prpopala slikco - on the right), pa nevem a zato ker so zmagal Italjane al zato, ker res fain igrajo... to bom mogla še ugotovit.



Ja točno, tud mene je zajela Fusbal Evforija! And i am proud of it :P.
Uf I gotta go, ker se čez par minutk začne tekma Španija : Rusija...


8 komentarjev:

Samosvoja pravi ...

Hehe, js tud priznam da ga (vcasih) prostovoljno(!) gledam uzuni na terasi. Mam pa sreco da moj ni ful neki mahnjen na fuzbal, tko da ne trpim kaksne posebne krize. :P
Ma pa tip veliko sreco, ce si najde taksno kot si ti, ker dvomim da jih je velik na svetu ;)

tinch pravi ...

waaaa, mene je tut ta fuzbal čist not potegnil :) pa sej priznam, da ga ne gledam zaradi žoge (sej, kdo pa ga? :P), ampak zaradi tistih, ki žogo brcajo.

nizozemci so tut mene lepo presenetli, pa portugalci so bli danes odlični. nisem se še čisto odločla, kdo je moj favorit (najprej sem razmišljala celo o franciji; hja, če pa ne gre brez mojga čokoladnega Henryja :oops: )

no ja, pustimo se presenetit, do konc mesca bo še veliko akcij in priložnosti :)

uživaj =*

tina (motorola)

KaTkA pravi ...

hja js sm praktično za vsak šport hehe...
ja moj bivši je biu ful vesel ko sm znala povedat kdaj je ofsajd pa celo več vedla o basketu k kaki njegovi koelgi :D ...

ja tinch priznam HENRY raztura, men je tut ful ušeč :) čeprav so moji favoriti portugalci pa tut nizozemci so zakon :)!

velik nogometnih užitkov še naprej (prostovljnih s pivom seveda:P)

Nihljaj pravi ...

Hehe meni ne bi bil problem gledat - vedno najdem kakega lušnega, čeprav fuzbalerji niso niti malo moj tip moških, ampak letos še nisem gledala niti ene tekme. Fantu je fuzbal španska vas, jaz imam druge opravke in nekako slišim le bratovo dretje ob golih :) Pa mi zaenkrat kar paše ... mogoče bom gledala bolj proti koncu, ko bo bolj napeto :)

Katykaa pravi ...

Tudi jst sm pristaš nogometa in ne preveč toliko zaradi igralcev ampak prav nogometa, ker sem ga včasih trenirala.

Tako, da rade volje posedim pred tvjem in ždim dolgo v noč, da pogledam tekmo.

Uživam ob tem in tut doma smo vsi nogometno usmerjeni,tko da ni problem kadar je nogomet, da bi kdo želel kaj druga gledat! Smo enotni :)

Moji favoriti so Nizozemci in Čehi!

KaTkA pravi ...

@katykaa trenirala si? fain, men so ekipni športni najbolši in ful rada t gledam:)!
drugač so pa moji favoriti Portugalci in Nizozemci, pa tut Francozi niso slabi sam bojo mogl mal pokazat še ...

in očitno gre tut Hrvatom zlo dobr, Nemcem pa slabo kaže :)

ancy pravi ...

Jst sem tudi za nogomet. Ga zelo rada gledam,medtem ko mojega to ne zanima in me čudno gleda, ko vsa navdušena navijam. Moji favoriti so Portugalci in Španci. Tako,da bi najraje videla ta finale. Hrvati pa, jah majo pač krompir:):

Maychi pravi ...

Evo jaz sem tudi fuzbal fan, ampak sem letos kar precej razočarana, ker sem zvesta navijačica Italije (pojma nimam zakaj).. Tako, da jutri bom gotovo prišla vsa hripava v službo. Držim šapke, da gre Italija naprej..

P.S. Zadnje čase je na svetu res vedno več tipov, ki so prav antifuzbalfani.. Tako, da se očitno stvari kar precej spreminjajo, kmalu bo nogomet "ženski šport" :)