sreda, 18. junij 2008

Končno!!


Končno mi je uspel naredit tega trojčka, k me je nazadnje tak potolku... včeraj zvečer zvedla rezultate do konca, se šla učit še do polnoči in zjutraj odkorakala na faks, kjer sm pred vsakmi od treh vrat čakala predolgo...
Na koncu se je od 8h zjutraj pa do konca ob 11h, končalo dobro:)!
Družina 7, gospodarc 7 in civilno pravo 6 (za zadnjo oceno nism ziher do jutr zjutri, sam vem da 6 je ziher, zna bit d je mogoče še kej več, Juhartu se ni dal preveč govort, zato je sam reko "hvala lepa, kolegica, lahko greste!" ... in js sm šla, brez da bi odprla usta in uspela uprašat kolk mi je naneslo moje nakladanje :P)!

3je izpiti na en dan... how awsome :P!


11 komentarjev:

Evie pravi ...

Uuu čestitam Katka**

Bravo. Js se pa z mojim najbolj morečim spopadem 27. junija. Upam da bo tokrat zneslo no :S

Nihljaj pravi ...

Čestitke tudi tebi :)

Trije na en mah, ja ... dobra si :P

Izgubljena. pravi ...

Čestitam tudi jaz:) (in upam, da se tale "blogerski vzpon" preseli še name:P).

KaTkA pravi ...

hehe hvala vam vsem trem :) ***

kamen se mi je od srca odvalil, sam začuda sm zle tak tečna, ker nevem ka mi fali :)...

bo šlo afkors tut vam, sej se učite, ni hudič, da enkrat rata, še celo men na pravu je!! :)

Katykaa pravi ...

Čestitke še z moje strani!

:*

Andrejka pravi ...

lubicaaaaaaaaaaa, ka sm ti rekla! ti sam mene posluši! :-))) Sm js vedn vedla, da si zmagovalka...klinc, če ne gre v prvo, gre pa v drugo :)

Nihljaj pravi ...

Katka, zdaj si tečna, ker ti manjka učenje :P Podarim, če želiš hehe.

KaTkA pravi ...

@katykaa and @misha hvala :)... sam d je šlo, ni važn 1. al drugo:)!

@N. - guess what... it's not over yet, tak da jutr spet štartam: v petek grem probat dvojčka, v pondeljek angleška pravna terminologija... ufff še bo posla hehe:)!

Unknown pravi ...

ČESTITAMOOOO! ;)

bubbles pravi ...

z zamudo, ali ipak: čestitke! *** nuk se ti očitno obnese ;)

Samosvoja pravi ...

Se z moje strani cestitike. :)