sreda, 25. junij 2008

I wonder ...


Kaj nardiš, ko te grize noter in veš, da ne morš premagat tistga čudnega občutka? Ko veš, da te je nekdo grdo zaj*ebu, da še sam ne moreš verjet, ko si misliš, da na začetku ni tak kazal, ko razmišlaš, kaj si narobe naredu?
Mene takle kup vprašanj preletava kar naprej... zdi se mi, da se mi zgodovina ponavlja, da nekak se mi vsa razmerja, ki se na začetku kažejo kot zelo primerna in obetavna, izkažejo na koncu kot neki larifari s kupom izgovorov in nedorečenih stvari ...
Jezi in hkrati žalosti me to, ker vem, da sama nism taka, da bi si pri komu in glede njegovih čustev izmišljala izgovore, da bi moj ego rastu! In tudi vem, da ko mam nekoga rada, ga mam res rada, na njega se navežem in pač ni površinsko, je globje in ne morm mimo tega, da mi enostavno ne rata, da se potem začnejo igrat z mojimi čustvi.
Kar je najhujše, je negotovost. Ko ne veš, kje si in zakaj je tak, ko se postavlja kup vprašanj in pol razmišlaš... a si si to res zaslužu? zakaj mora bit tak, če pa veš, da nisi najbolj ostudno bitje na svetu kar se tiče karakterja in socialne družabnosti?

Eh, včasih se zdi vse brez smisla!

11 komentarjev:

Izgubljena. pravi ...

Ja, negotovost je res tista... Eden bolj smotanih občutij. Upam, da se bo popravilo katka in da je tole le trenutno.. Pa nasmeh na obrazek:)!

KaTkA pravi ...

@vađajna hvala :)! mja ... ura je ena ponoč, js pa še kr budna ko čuk...

sej upam, da bo... enkrat :)!
zdej je poletje, vse je lahk sam še bolše, slabš ne more bit ;)!

Evie pravi ...

Veš da si nisi zaslužila. Enkrat se bo že prekinu tale nesrečn vzorec in bo prikorakal tud zate The ONE.
Bi ti rada rekla, da se ne grizi in ne seciraj vsega za nazaj, ker boš sam samo sebe mučila, ampak vem da ne moreš, itak veš da sm tud sama čist ista.
Drgač pa dej mi njegov naslov, ga grem klofnt v tvojem imenu ;)

KaTkA pravi ...

@evie: ja sej to je najhuj k se grizem sama za brezveze, čeprav vem, da nism naredla nič narobe.
sej bo tut to minilo ...

naslov? hmmm težko najdeš to osebo točno na enem mestu... baje je noro zaposlena...

Samosvoja pravi ...

drzim tacke, da bo cimprej prisel "taprav".

pa tko k si rekla, zdej je poletje, samo na boljs gre lahko ;)

Evie pravi ...

Če nisi nč kriva je pa še tok težje sprejet vse skp ja. Sam pol že veš, da je mogu bit orto kekec ;)

Ida pravi ...

kaj naj drugega rečem kot:
TIPI!! :unkozavijazočmi:

bubbles pravi ...

baje so tut take stvari dobre za nekej, npr. da pol tolko bolj ceniš, kar dobiš. bo minil ;)
***

Andrejka pravi ...

lubica, js ti bom rekla samo tole, kar je že tak skoraj sveto za naju... vse se zgodi z razlogom... in kar naju ne bo ubilo, naju bo samo okrepilo. RTM!

Maychi pravi ...

Slej ko prej bo prikorakal nekdo, ki te bo vreden in ti bo zbrisal spomin na vse pretekle (in slabe) zveze.

Samo obupati ne smeš.

KaTkA pravi ...

hvalaaaa vam punce:)!
ja sej se tolažim s tem, da ni biu pravi :P!