torek, 8. julij 2008

Moja bilanca zadnjih dni

Torej:
- začele so se mi končno sicer le enomesečne počitnice, ampak začele so se pa le :D
- v torek 1.7 sem uspela odpikat še angleško pravno terminologijo
- v petek sem odpisala zadnji izpit pred počitnicami (rezultate še čakamo)
- v soboto se je zgodila amazing PF fešta pri Metki na vikendu, bla je res dobra, bli smo - normalno - sami pravniki, zato je blo še tolk bolš in si res želim, da se take feštice ponovijo (afterja nucamooooo :P, podrobnosti sledijo potem ko dobim vso slikovno dokumentacijo)
- v pondeljek 7.7 (včeri) smo bli pr sestrični na rojstnodnvevni fešti na Polzeli - kak pa ti medicinci živalsko pijejo, to je pa samomorilsko :)
- danes in te dni pa sam še chill out, mal pospravljanja sobe in možganov na off ...
- je pa res, da me skos spremlja misel na eno osebo, ne morem temu ubežat, ampak tut to bo slej kot prej mimo :) (hopefully!)

3 komentarji:

Nihljaj pravi ...

Uživaj zaslužene počitnice ;)

Unknown pravi ...

;-) uživi v počitnicah pa upam, da boš mela vmes kako urco cajta za najino ledenoooo kavo ;-)

bubbles pravi ...

eeej, a veš kok je 1 mesec počitnic? jst takoj menjam ;)