sobota, 7. junij 2008

Dražen R.I.P.

Za vse tiste, ki ne veste, kdo je ta športnik? klik in klik

Danes je 15.obletnica tega košarkarja, ki je umrl v avtomobilski nesreči, vozila je njegova punca...
Jaz takrat še nisem vedla kaj je košarka oz. sm glih delala prve korake v tem športu, ko je umrla legenda jugoslovanskega basketa. In ko sm dojela kot starejša, kdo je on bil, sm se zjokala ob njegovi zgodbi in se spraševala, zakaj je moglo ugasnit tako mlado talentirano življenje, fant, ki sploh nikomur nič ni hotel, sam žogo je ljubil. Ampak o tem se lahko sprašujemo vsak dan ... on je bil pač znan ... Zgodilo se je nekaj podobnega kot pri Proeskem ... mlad, uspešen, dobrosrčen, ambiciozen... nič kriv, a mrtev!

R.I.P.
DRAŽEN!


Pa še en video o njem za radovedne:

2 komentarja:

Izgubljena. pravi ...

Kolkokrat je tko - nič kriv, nič mrtev...

Priznam pa, da sem precej nerazgledana na tem področju, tako da sem za njegovo zgodbo prvič prebrala pri tebi:).

KaTkA pravi ...

hehe si se vsaj neki novga naučila :)

sej če neb bla js u košarki, za njega tut nebi vedla, mi smo bli še mali ko je on že umrl ...
zdej bi biu star neki takga kot Peter Vilfan

me veseli, da si prebrala :)