torek, 3. junij 2008

Sam da teče!

Kaj se zadnje čase pretaka po mojih ustih in telesu? Ne, nič drugega kot VODA :) (pujski eni, na kaj ste pomisli:P?!)
Kr naprej neki pijem, vsekakor pa je to neka voda - navadna ali pa z okusom. Najboljša voda je itak tista noro hladna iz pipe... to pijem doma al pa u LJ, mi je prav vseeno, se ne sekiram za klor al pa bilokaj drugega, men je ta voda čist okusna.
Ostale vode sm pa probala itak use okuse, kar jih obstaja, sej mamo mnda ene 1000 različnih okusov. Do zdej zmaguje Dana z okusom pomaranče in ameriškega slamnika (ne pojma niam kaj je to ameriški slamnik, ampak je dobro :P) in Za Harmony pa še Oaza z okusom belega čaja in breskve (se motim?) mi je tut super dobra. Okei, baje da flaširane vode sploh niso zdrave in da majo poleg tega še ful kalorij ... ampak me ne gane :D!
Baje da je zdravo ful pit, sploh v teh vročih dneh naj bi se skos filali z vodo oz z nekimi tekočinami pač... ampak kaj je pa slaba lastnost tega: da hodim kr naprej LULAT! ... smešno se sliši, ampak to je včasih prav mučno, če maš take hlače k majo tri gumbe (en izmed teh je tak glup, da ga bom enkrat prav strgala!), zadrgo in presneto zagaman pas, ko ga morm prepričvat pa prosit, da ga lahko odprem.... in ne me vprašat, kje sm te hlače dobla, ker sm enostavno talent, da si kupim najbolj zakomplicirane stvari :).
Anyway vrnimo se k moji vodi ... a ma kdo kako idejo kaj naj mojemu bratecu kupim za rd jutri? (upam, da ne bere mojga bloga, hihi)

7 komentarjev:

Nihljaj pravi ...

Jaz pa ne maram vode z okusom, preveč umetno in sladko zame, pijem izključno navadno vodo in ja, tudi jaz sem potem skoz na wcju. Ampak baje je zdravo hehe.

Koliko pa je star brat? Nekih idej ravno nimam, ker fantom je tako težko kupovati darila, da jao :)

KaTkA pravi ...

ja men so pa one vode k majo okus jabolka zlo preveč sladke, ampak prav paše to vodo pit, da mi pol cuker ne pade in da naenkrat ne pojem tone čokolade :D ...
brat je pa dons star 24 let ... kdo bi vedu... bom šla kr u mullerja pa kar bo bo :)

Ida pravi ...

al si me nasmejala s tem postom :D drugač js ne maram navadne vode...mogoč se smešno sliš, sam mi nima dobrega "okusa" :D js si ponavadi v navadno vodo stisnem limono, tko da jo lažje spijem, ker majo baje tiste kuplene vode z okusom ful sladkorja :D

KaTkA pravi ...

ja baje d majo dost cukra :) ... nema veze raztura res dana pomaranča, ni mi tak sladka pa mir mam pred tistim črvičkom k skos teži: daj mi en košček čokoladeeee, takoj! ...

od vseh vod še najbolj paše vodka :P

Ida pravi ...

hehehe :D to maš pa prau ja ;) :))))

Unknown pravi ...

Ameriški slamnik je ena ful lepa rožica, ki pomaga pri prehladu...mislim, da ma velik C-vitamina :)

Zgleda pa tkole:

http://shrani.si/f/3U/fd/4XcRkSPo/1/ameriski-slamnik.jpg

KaTkA pravi ...

o tomaž hvala k si se potrudu pa mi pokazu kaj je ameriški slamnik :D ... js sm ob tej besedi itak pomisla na ... klobuk :D