ponedeljek, 21. april 2008

Nadlegovanje



Ko so mi ostali razlagali, kako so doživeli razna nadlegovanja na troli, vlaku ali pa v vrsti v trgovini, sem misla, da to ni nič takega in da bi sama reagirala popolnoma drugače ... ampak ko to zadnje čase doživljam sama kr naprej... ko se konča ena nadloga, ne mine en teden, da se mi ne zgodi takoj spet ponovno nekaj ogabnega.

Najprej grem prejšnji teden na vlak v LJ in to na tistega, s katerim hodijo popoldanci v šolo in delavci na popoldansko izmeno... in tak se vsede nasproti mene en ded, starejši, cel prešvican in okajen (če se izrazim v mili obliki). Nimam nič proti, če se ljudje vsedejo in poskušajo pač mirno preživeti vožnjo do svoje destinacije, tudi če niso glih naparfumirani ... AMPAK mi gre pa na živce, ko me taki ljudje začnejo nadlegovat in si jemat pravico, da se me lahk kakorkoli dotikajo in si lastijo moje dele telesa... Ta tip začne tiščat svoje (ne glih čiste) noge v moje in mi jih stiskat. Prvo rečem lepo primerno naglas, če lahko odstrani noge stran od mene in da pač mi je neprijetno, a tip odstrani noge le za bora 2 cm in jih naslednji trenutek primakne nazaj ... spet mu rečem, zdej z hujšim glasom in bolj jezno... on ne registrira in dela dalje... potem pa me reši ena gospa, ki je sedela zraven in mu zagrozila, da naj neha, drugače bo poklicala sprevodnika, ki pa je na srečo prišel mimo, vse skupi slišal in tečneža pospremil do izhoda vlaka!!!

In v petek greva s sošolcem na vlak, si oddahnem, da le ne bom sama na vlaku. Nejc gre še v trgovino po neki za jest in mi vmes pusti torbo, da pač ne nosi zraven in v tistem, ko nejc zgine v trgovini, se od nekod vzame debel in smrdljiv pijanc, verjetno stanujoč na železniški, in začne z grdimi nadležnimi vprašanji in silit v mene, ko sm stala pri steni... bolj ko se js odmikam, bolj on vame rine ... prav ogaben je bil! Hkrati pa se nism mogla kej dosti oddaljit od torbe, da nebi še z njo kej blo. Vglavnem tip začne, da kam grem, kaj študiram in taka vprašanja, js pa najprej vljudno, da naj se odmakne in me pusti pri miru, potem pa že glasno in jezno, a njega to sploh ni motlo, on še kr dalje svoje ... potem pa reče, če koga čakam in sm rekla, da kolega, ki bo ful jezen, če bo vidu njega silit v mene... na srečo se je nejc le prikazal in me rešil pa še posrečeno grdo je gledal zraven, da je zgledal res jezen na njega ... in hvalabogu se je tip pobral stran, ko je vido njega hodit do mene ... kriza, v takih trenutkih se res vstrašim, da bom kdaj mogla ponoči na vlak in se bo kaka budala nalimala na mene ...

Po teh dogodkih se počutim ko kaka cipa, ko jo lahko vsak ogovori... gnjus!!!

Sploh mi ni prijetno več, niti na troli ne, ker zmeraj več ljudi buli vame ... in definitivno ni krivo moje oblačenje, ker sm oblečena v navadne kavbojke, patike in navadno jakno ...

Give me a break!

5 komentarjev:

Izgubljena. pravi ...

Ogabni so tile starci. Na srečo še nisem imela kakšne konkretne izkušnje (mogoče je šlo vse bolj posredno)... Sploh ne vem kako bi jaz reagirala v tvojem primeru, ker sem bolj tiste vrste človek, ki ima v takih primerih gobec zaprt. Tako da pohvalno, da si ti vsaj zmožna kričat:) - jaz nisem.

Jooo, se mi je vse obrnilo, ko sem pomislila na take starce.. Jak, blek.

Evie pravi ...

Mah starci pa še okajeni - bruh.
Drgač pa tud mladina ni nč boljš, mene so pripravl do tega da ne oblečem miniča kadar sm sama oz v ženski družbi. Ne, trobljenje za mano, žvižganje in razni juck pogledi mi ne pumpajo ega.Obup od tipov no.

KaTkA pravi ...

@vadžajna nism mela druge, ker mi je blo tak neprijetno, da sm mogla rečt kej drugač bi človek pomislu da mi kje paše pomožnosti...

@ evie: evo js kril v lj sploh ne nosim več ... ne da sm bla kak fan kiklc, ampak tu pa tam sm jo pa hotla oblečt pa to zdej raj ne ...


kaj čemo, če so pa prav defektni in mislijo, da če majo državljanstvo 1 mesec, da si lahko vse upajo, čeprav tut naši vrli Slovenčki niso čist prisebni! :s
za mladino ko vriskajo in žvigajo ter afkors trobijo za tabo, se pa več ne sekiram, sm jih že navajena ampak vsaj fizično me pustijo pr miru ...

kr neki ja :)

Katykaa pravi ...

Oh vem kako je to! Sm mela enkrat tako situacijo. Nek star, pijan,zakajen....pride na bavarcu do mene in me začne neki osvajat. Da on bi se poročil z mano, pa silu vame pa nevem kaj....Sam kot je rekla vađajna sm jst tut taka k ma gobc zaprt!

Hvala bogu je pršla trola:)

KaTkA pravi ...

ojej na bavarcu se tak vedno najdejo taki iztrebki...
do mene tut, da če treniram kak šport, js pa ja boks :D ... se je usral pa šou naprej, ker je biu res 2 glavi manjši od mene :)

vglavnem ei fuj!!

punce ne met zaprtga gobca, ker to je sam še slabš, to taki primitivneži smatrajo kot potrditev, da nam kao paše ... !!! gnilo sej vem:)!