sreda, 16. april 2008

Kava

Mi trije smo najboljši par: kava v tweety šalčki - nimaš lepšega!


Odkar sm odvisna od kave, vem, kak je, če si od nečesa res odvisen. In trpim, ko vidim, da odvisneži od drugih stvari trpijo, ko nimajo svojih odvisnosti pri sebi :) ... okei komplicirano se sliši, sam hotla sm rečt, da vem, kako je kadilcu, ko ne more svoje goreče palčke več prižgat v lokalu ... js se enako počutim zjutraj do svoje prve kavice :)
Do tega je pršlo tak, da sem lani med izpiti filala s tonami kave, ker namreč nism več ljubitelj energijskih napitkov ala RedBull, ker so se mi zagabli v mešanici z alkoholom ( redbull vodka I hate you!!), ker jih je blo preveč ... ne rabim več naprej razlagat ane :P?
In tak sem zdej pravi mali maniak glede kavice, ker ko pridem v trgovino, se polici s kavo posvetim za kar neki časa in zbiram in buljim in primerjam cene in gledam okuse in razmišlam, kiro vrsto kave se da na najbolj enostaven način pripravit najbolše :)!
Pred kratkim (okei kake pol leta nazaj :P) sem odkrila lešnikovo kavico, ki sem jo mešala še z dvema navadnima kavama in dobila najbolšo mešanico ven, zdej pa sm ugotovila, da se lešnikova kava ne bo več prodajala (grrrr!) in tak sm mogla najd eno drugo alternativo. Navadno nism bla ljubitelj instant kave, ampak tale pa raztura: vanillia capuccino namreč ... pa še izi način za pripravit je, kar mi je še najbolj ušeč, čeprav ni nevem kako močna.


In še eno prijazno obvestilo: leave me alone, dokler zjutri ne spijem prve šalce kave, ker sem tečna in nesposobna za kakršnokoli debato, če pa si kdo upa rinit v mene ob nenormalno zgodnjih urah in da sm js po možnosti še brez kofeina v krvi, potem znam uporabit tut nečloveške prijeme, da se znebim težakov... vem da sem, ker se je to že zgodilo in se dogaja dokaj pogosto in ne, ni šanse, da se obvladam, ker je bistveno zmanjšana prištevnost tu že predpostavka :)!

6 komentarjev:

Evie pravi ...

Katka tebi gre zahvala, da sm tud js postala fanatik lešnikove kave. Ampak zdej pa je res ni več nikjer za dobit :smrk smrk:
Sm pa v Sparu (se mi zdi) vidla takšen kapučino v prahu z okusom lešnika. Bo za probat ...

KaTkA pravi ...

a res? lešnikov kapučino? mmm to pa bom mogla prečekirat... pa če grem v celjski špar v petek popoldan pred polico s kavo, me mami ne dobi od tam ker je taaaak velka sam Lešnik barkafe pa res nimajo :( ... če jo kje zalotim, takoj sporočim :)

Anja pravi ...

Hehe... vem kako je, če si odvisen od kave :) ampak js sem se, hvala bogu, tega rešla.
Js sem pila ČRNO, brez sladkorja in brez mleka. Da se je okusil tisti pristni okus kave. In to ne mini cini skodelico. Ampak taveliko šalco...

Pol pa mi je srce nabijalo, da sem misla, da mi bo ven skočlo.
Še vedno jo rada spijem, ampak v malih količincah...

Kapučinček pa samo ene vrste in samo pri bratu od lubeka, ker samo on, ga zna pripravit za moj okus :)

Ujej, sem se razpisala... :)

Ampak babnce, kdaj se dobimoooooo??

KaTkA pravi ...

ja tut taka tačrna paše kdaj ko rabiš ful energije, maš je pa v minusu :), js tut včas tako, sam raj mal manj močno in večkrat :)

kdaj se vidimo? ja res bi blo dobr d se dogovorimo za kaki čvekec :)

p.s. anja js ti naredim moj kapučin, ziher ti bo všeč ;)

Maychi pravi ...

Smrk, smrk.. Jaz sem lešnikovo kavo pila skoraj 5 let in lahko si predstavljaš kako sem bila razočarana ko je nisem nikjer več dobila.. Pa še 10x sem morala vprašat trgovke, preden sem zvedela, da je ne bodo več proizvajal..

Zadnje 2 vrečke sem res varčevala za čas krize, pa je nekaj dni nazaj tudi tega zmanjkalo..

KaTkA pravi ...

ja sej js sm tut bla fuuuul razočarana ko je moja lešnik kavica šla :( ...
ampak ti oblubim, da najdem eno novo, bolšo :) ... sam čaki d se v raziskovanje vržem ;)