petek, 11. april 2008

Šoping!

Hja vsake tolk časa mene obsede misel, da "nimam nič za oblečt". Ziher ga je kdo že kdaj občutu :)... no mene zagrabi vsak mesec po parkrat, sam ko pa pol seštem skupaj vse to jamranje, da res nimam nič za oblečt, začnem pa v to res verjet!
In normalno, ko neki iščeš, ITAK ne najdeš :)! Ko se trdno odločim, si najdem čas in žrtev, da gre z mano, potem me oseba, ki gre z mano, vedno vneto sprašuje, kaj točno rabim... in pol se res začnem sprašvat, kaj rabim... ponavadi rečem, da neki novega!
Ampak včeraj sm se odločla, da rabim eno prehodno jakno, ker zimska vsekakor ni več taprava, ona čist tapoletna je pa prehladna (vsak izgovor je dober :P). In tak začnema z mami raziskovat, kje boma naletele na model jakne, ki bo meu slučajno tut tako barvo, da bo Katja zadovoljna :)! Zbirčna sm postala ko hudič, še sama sebi se čudim... in čudim se mamini potrpežljivosti, da ko js končno najdem ustrezno jakno (nemogoče, da mi je pasal model IN barva v enem), mami reče, da bi mogoč še šle mal okol pogledat ... OMG spustila se je v nov izziv: najdit še eno jakno, ki bo všeč Katji! NEMOGOČE JE MOGOČE: našle sma (ne res ni za verjet) ŠE BOLJŠO zadevco, ki je bla itak moja takoj:)!
In ker je nova jakna, more bit kej še za zraven... in tako odkrijem mojo najlubšo barvo mikico in se odločim, da bo moja... mami je po dolgem iskanju jakne samo še prikimala in prodajalki dala svojo kartico :) ... v tem je prednost, da gre moja mami zram ja :) ... ne more gledat, da se ubogi študentje spufamo, da se spodobno oblečemo.

Tako sem od včeraj bogatejša za neverjetno božansko lepo jakno + novo orange mikico (sicer mi ne gre iz glave, kam točno jo bomo skombiniral, ampak se mi zdi, da je tole spet nov izgovor :P)!

Ponosna lastnica :P


Nova jaknca na meni :P


In še moja mikica :)

P.S. In če te "tegobe" bere kaka oseba moškega spola, naj ne zmiguje z glavo, da so to sladki problemi, ker je RES problem, ko hočeš neki konkretnega in tega NI! :P ... hvala za razumevanje in naj Vas, dragi moški osebki, spomnem samo na to, da je pa vedno fain pogledat žensko, ki je "ornk uštimana" ... gotcha, didn't I? :P

9 komentarjev:

Katykaa pravi ...

Tut jst iščem tako prehodno jaknco. Po možnosti rjave barve ali pa sive...hm v čisto akcijo se še nisem podala, gledam samo odzunaj:) ker vem kako bom komplicirala, zato se prej pripravim...

ful mi je všeč ta tvoja jaknca, ti prav paše ;)

KaTkA pravi ...

hvalaaaa :) ... ei ja, res je blo hudo najdit, ker u lj nism nč našla :)
rabim pa vedno nekoga zraven, ker je treba met še eno objektivno mnenje :)

Izgubljena. pravi ...

Tud jz, tud jz! PA ne zberem dovolj energije, da bi se podala v iskanje nove jakne:) Mi je pa tvoja zelo všeč... Bi točno kaj takega kupila, če bi se sedaj znašla nekje sredi nakupovalnega centra... Drugo je, če bi jo našla:P

KaTkA pravi ...

jah pr men ni blo več izbire, ker mi je blo v zimski jakni že prav vroče in mi je šlo na živce :)!

in sreča da je bla mami zram, da je sprejela velik izziv :), ponavad se pa skregama ker mama čist različn okus :)

drugač pa pejta pogleat v S.Oliver, Street One, H&M pa Esprit :)

Maychi pravi ...

O si pa res hudo jaknco našla.. Jaz bi tudi tako :)

Sicer pa to - rabim nekaj novega prav dobro poznam. Sem včeraj mojmu težila, da mi morava nekaj novega kupit.. Hehe, pa je splet okoliščin zdaj tako odločil, da greva jutri z mami v šoping.. Komaj čakam :) Tako rada imam mamino kartico..

bubbles pravi ...

jst bi tut prehodno jakno! pa eno z enako konstitucijo kot jst, da bo šla zadeve po trgovini sporbavat, ker mi ne znese :D

KaTkA pravi ...

@majchi: ja itak mamina kartica raztura, ker nikol ne vidi nule al pa minusa :) moja pa kr takoj :D


@bablz: a tak hudo ti je s časom? maš več keša? mene lahk plačaš, ti bom pol poročilo s trgovin napisala :) :P

Evie pravi ...

Sm se v nedeljo razgledovala po železniški postaji če te bom kje vidla v novi jaknci pa te ni blo :S

KaTkA pravi ...

@evie js sm šla komaj včeraj zjutraj v lj, smo meli dneve faksa, ker potekajo neki seminarji na našem faksu tak da smo bli fraj in sm se pustila še mal doma razvajat :)

bom v nedeljo tam i guess :)