petek, 25. april 2008

Cvičkarija

Hja dolenci bojo rekli: kdo pa ne pozna tega :) ... Js bom rekla: mel smo se super, nasmejal smo se našim khm... malo vinjenim sošolkam, se naplesali in definitivno napeli (ne napili, napeli:nanana ), ker Kreslin in DMP razturata, poleg tega pa so Iskrice (a jim je blo tak ime?) zažigale s polko tak da ni da ni :)!
Je pa res, da me je pozitivno presenetlo to, da je vsak Dolenc (beri: res vsak!) mel svojo flašo SVOJGA cvička zram in to vsakmu, ko mu je natoču kozarec ene 5x povedu s takim navdušenjem, da ga malo kje vidiš :) ...

Mogoče res nimam rada rdečega vina, ampak cviček na Cvičkariji ... ta je pa zakon! :D (in mimogrede, uspel mi je dobit 3 rdeče fleke na mojo belo jaknco ... i wonder from where are they ?)

Pa še ena prismuknjena fotkica, slikana čist po sreči

4 komentarji:

Izgubljena. pravi ...

Wa. Že lasnko leto nisem šla pa tudi letos nisem šla... Smotana Jaz:). Bomo pa naslednje leto! Sicer je pa še toliko žurov napovedanih za maj... Joj! :D Oh, ampak Kreslin je pa čez vse:))

(luštna slikca - vam je super uspela fotka:))

KaTkA pravi ...

hja sej Kreslin je car!
sam za mene ni več fešt ker se začnejo izpiti in kruto učenje pa sm rekla da na cvičkarijo pa grem že zato, ker so me tak lepo vabli moji sošolci dolenci :) ...

moraš it naslednje leto ;)

bubbles pravi ...

ooo, na tole mi pa dejansko še ni ratal it, tko da mislim, da bo drugo leto obvezno :)

Unknown pravi ...

res je blo nuoro...

sam slikica pa raztura:) kok smo šik:)

ponovimo drug let,deal?

always cvičk;)