petek, 7. marec 2008

Ugotovitve tega tedna:

1. Angleške pravne terminologije se nism dost naučila, še tisto, kar sm znala, se nism mogla spounit:(... posledica tega pa je današnji obupni Public Law Test ki bo pomoje prava katastrofa :s (28.3 ponovno ...)

2. Da znam celo skuhat odličen punding, zato sm ga ta teden kuhala 2x in ker sem ga prvič naredla premal, sm drugič kuhala dvojno dozo... kaj se zgodi? na koncu sm jo mogla pojest skor sama (Maja zapustila si me :P), ker je moj brat ki je bil glavni v protestiranju da sm premal naredla, zginu domov in ni pojedu niti enega pudinga !!!

3. Približujejo se dnevi, ko bo treba počasi sedet dlje za knjigami (Metka se strinjaš?), drugač bo pol maja in junija hudo hudo ... (damn zakaj se vse najlepše tak hitr konča :P?)

4. Mešanje več vrst žganja naredi v glavi ko da bi glihkar stopla iz ringlšpila v Gardalandu... dejansko se mi je v torek na rojstnodnevni fešti res tak vrtelo da kr hudo :) ... posledica? huuuuud mačkon naslednji dan (Metka ne boš več ti mešala men pjače :P )

5. Nekdo mi je prav lepo zmešal glavo, česar se zavedam dan na dan... na en poseben način ... hkrati pa me je tega potihem strah (no past repeated, please!) ...

6. Hrvati mi znajo pritisk nabit čez mejo normale z njihovo politiko: najprej njihova ERC (komu na čast, mi ni jasno!!), lizanje riti našim politikom, da bi jih Slo podprla v EU, potem pa se grejo take finte s prodajo NAŠE zemlje ZA EN BOGI EURO/kvadratni meter ... dejte no ne bit več otročji pa sej mate več morja ko mi, a nam lahk pustite tistih 10 cm na Slovenca prosim?! (si bom mogla manjšo brisačo pol kupit :P)

7. Včasih me začne res noro razganjat, moj nivo energije se dvigne v nenormalne višine in pol delam Pizdarije ... z velkim P ker so originalne :P ... Maja & Andreja lahk to potrdita, ker sta mogle prenašat mojo odvečno energijo v pondelek ko mi je ful štromalo :) ... s tem, da me je Maja mela počas dost, Andreji je pa zram mene zasekalo :P (svaka čast obema ;)) ...


Trenutna bilanca: sem tečna pa ful slabe volje zarad testa, hkrati pa mi je lepo, ker se gremo smučat naslednji vikend in ker je petek pa sm doma na mamini kuhni!

6 komentarjev:

Metka pravi ...

Hey Katy!
Tale angleščina je bla res katastrofa; bomo pač še enkrat delale. Učenje bova mogli zaradi Kaninaa še mal prestavit; taka smučarija pač zahteva ustrezne celotedenske priprave. Glede slabega počutja po fešti pa nism jst čist nč kriva-sej smo isto pile pa sm bla nasledn dan dokaj v redu. Tak da je tebe nekaj druga zmatralo. Bomo mogle ta tedn nardit še en kondicijski trening!

KaTkA pravi ...

hehe lubica moja js nevem ka si ti men vsula noter :) ... sam blo je pa dobr (sploh un malibu za začetek:P)

ojej smučanjeeeeee :D wiiiii

Andrejka pravi ...

ka nej ti rečem mišika moja...sj veš...ko nama zaseka, ni žive sile, da bi naju ustavla :D

sicer pa...tvoja enegija ni nikol odvečna, čeprav je "odvečna" (LOL)...in kvečjemu polni moje energijske lukne :)

tk da... še na mnoga sekanja...let's rock this joint...wiiiiiii LOL :)))

KaTkA pravi ...

@andrea pa sej a ni fain:P? celemu svetu se delama norca pol :) ... čist super je ko nama seče...

ja ja let's rock this joint hahaha :) (pššššt :P)

Evie pravi ...

Hihi, js sm pa sam enkrat kuhala puding in je bil nek gumjast :rofl: Tko da puding ostaja kr fotrova domena ;)

Mah za izpit se pa ne preveč sekirat ... Bo že, če veš da se nisi dost učila se boš pač drugič bolj :).

KaTkA pravi ...

hehe evie pomoje se bom specializirala na pudinge ker mi super ratajo, mami ma pa grudice noter :P (mal se morm pohvalit ker drugač mi redko kej rata :P)...

ja ja izpit pa itak: bo treba, ni druge :(