sreda, 5. marec 2008

Pač blont!

Evo tole je pa dokaz, da barva las ni nujno pravi pokazatelj "notranje barve" ...
Kaj se mi je zgodilo? V petek sem iz LJ prišla direkt k mami v službo v njeno pisarno... in ko se končno prmajem do nje z vso mojo prtlago: nahrbtnik, vrečka, torbica in rožice, dam vso to mojo kramo iz rok in grem na wc. Vmes se mami spakira in medtem ko si js poskušam vse to spravit na sebe, še mami meni daje v roke njeno službeno torbo pa še neke knjige .... torej obložena sm bla kot obložen kruhek .... in kaj se mi zgodi?! POZABIM mojo TORBICO z vsemi dokumenti, gradivom za učit, denarnico... še dobro da sem mobitel mela v žepu...
In tako sem cel vikend bila doma, ker nisem mela vozniške, da bi se kam odpelala ....

Zej pa naj še kdo reče, da se to dogaja sam blondinkam :) ... tut rjavolaske smo smotane :P!

6 komentarjev:

Mateja pravi ...

Heh,ta pa je dobra.Se zgodi ;)

KaTkA pravi ...

ja pa še hudo norca so se iz mene delal ker sm tak talent :P

Evie pravi ...

Ah poznamo poznamo ... :) Kaj moreš, boljš še nasmejat takim situacijam kot pa jim pustit, da ti pokvarijo dan ;)

Izgubljena. pravi ...

Jah no... če si bila pa revica obložena s toliko stvarmi:) (vedno se najde izgovor:P)

KaTkA pravi ...

hehe ja js tut tak pravim, d sm bla boga pa NIČ sama kriva :) ... to pomen da najprej mislim na druge potem nase :) ... (Am I sweet or what :P?)
hvala za spodbudo @vađajna

@evie verjem da tej moji nezgodi so se vsi ornk smejal, foter tega ne bo pozabo do smrti pomoje :P

Alex pravi ...

Bogaaaaa like NOT :) hehe :P