torek, 12. februar 2008

Bratecov maturantski ples

Bila je sobota, 9.2.2008 in js sm ravnokar vstala iz postelje 10h, ker sm bla naročena k frizerju... le zakaj tak "zgodi"? Ker je ta večer mel moj tamali bratec MATURANTSKI PLES (Splošna gimnazija Lava) ...
Kr takoj morm povedat, da je biu najlepši, njegova plesalka je bla najbolj lušna, plesala sta pa itak enkratno :) ... in ne, nisem nič subjektivna, vse je čista resnica ;)!
Tudi js sm seveda bla čist čist nova in sm se tudi probala čimbolj ušmekat :P ... (če mi je pa ratal pa presodite sami :P... btw na sliki sm z mamico in atijem :) )
Mela sm se pa super, naplesala sm se res ful, domov se ne spomnem dobro kdaj sm pršla, vem pa da je blo zlo pozno, ker sm se zbudila, se najedla in šibala na vlak za lj, da ne omenjam, kdaj se je prizibal domov tamali hehe:)!

Kakšni so pa kej vaši spomini na maturantski ples? super, fain ali se ga sploh niste udeležili? js vem da česa tak super še nisem doživela in mi je tale maturantski biu oživitev vseh neverjetno lepih spominov:)!

Evo par slikic, da boste potrdil (ja potrdil, druge opcije ni in js sm smrtno resna :P), kak sta bla lušna!


Pa še en moj portret nekje sredi noči, ko je bla moja prištevnost že rahlo zmanjšana :P...

8 komentarjev:

Evie pravi ...

Ja, vse kar si napisala je čista resnica, najbolj luštna sta bla :) Full mi je všeč, da ma ona čist u izy frizurco, nč načičkano. Bratec je pa tko maneken :P. Ti pa tud, čist hudo verižco maš (moje sokolje oko vse vidi ja) :)

KaTkA pravi ...

hehe ane moj bruder raztura... ja plesalka je mela res super frizurco, tako na izi...sj jih je kr dost mel tako mladostno, da ni taka ko poročna že:)
pa res vse vidiš evie:)...jp ta verižica je bla ko narjena za mene :) pa še vijolčno barvo mam ful rada.

Pomaranča pravi ...

ooooo maturanc! kje je že to! ... bilo je full luštno pri meni! itak!

haha, jst sem tudi ogrlico takoj opazila! :) babe!

plesalka je imela pa full lepo oblekico! pa bratec, pravi maneken! visooook

ti si pa itak full fletna, ti pristoja vijolična barva

KaTkA pravi ...

@pomarančy hvala :blush:, baje d mi res vijočna najbol paše ja :)
tamali je pa lušn ful ampak na onih slikcah od tete je še lepši k se kej smeje (nevem zakaj se na mojih ni nič smotko)...

bubbles pravi ...

ooo, tvoj bratec pa soplesalka sta se pa prov ujemala (kravata pa oblekca)! luštni ste bli pa vsi po vrsti in morem rečt, da ste si totalno podobni (sploh una slikca, k ste sicer brez tamalga)!

KaTkA pravi ...

jop afkors d sta se, sej sta se mogla ;) ... faina sta bla res:)!

baje d sm js fotru najbolj podobna ampak ziher mam tut par maminih lastnosti, na katere sm zlo ponosna ;)

Maychi pravi ...

Samo sta bila res prav cute parček.. Samo si pa res nisem mislila, da se že sedaj začnejo maturantski plesi. Mi smo imeli aprila, pa se mi je to zdelo zgodaj.

KaTkA pravi ...

jah u celju je tak da je sam ta dvorana golovec uporabna za maturance in ker je ful šol v celju, se morjo use zvrstit...
js sm hodla na drugo gimnazijo in smo meli v sredini marca :)