ponedeljek, 18. februar 2008

Alvin & chipmunks

Jaaaa ta filmček sm gledala v soboto v kinu in morm rečt d je biu super. Sicer me je ful motlo to, da je bil sinhroniziran, ker se težk navadiš, da govori nekdo drug, medtem ko mu lahko iz ustnic razbereš, da je povedu drugač pač angleško :) ... anyway počutla sm se k d bi gledla na satelitski na VOXu Seven Heaven k so bli vedno sinhronizirani v nemščino :)... sam sej se navadiš pol na konc že...
Ampak ja, tale film je biu prav za mene, otroka :) ... sej vem, da so se nekateri okol mene dolgočasli, ker so se žrtvovali za film kot je ta in so ga šli z mano gledat :) tak da ful hvala, čeprav si skos na uro gledu :P ...
Obvezno bom mogla ta film videt še v angleščini ITAK!

In še original trailer:

6 komentarjev:

Katykaa pravi ...

Jaaaa ta je super filmček. Cimra sta ga gledala preko laptopa pa sm mal poškilila in že dans si ga vlečem dol z neta, sam bo trajal eno leto :) prej si ga bom ogledala menda v kinu!Ja to sinhroniziranje pa je smotano,ker je tako očiiiiiitno :)

KaTkA pravi ...

hja sam sej se navadiš ko te itak veveričke prevzamejo :)
in maja don't worry s tabo ga grem tui gleat :)!

Evie pravi ...

Omg, tok so luštniii :) V sredo me moj moj pelje gledat :P wiwiwiii!

@katykaa js bi še tvoj blogec bralaaaaa :(((

KaTkA pravi ...

evie probi gledat ingliš, drugač pa tut nad slo verzijo boš navdušena :) ... js sm tut bla ;)
in dans že celi dan poslušam Bad day k ga tamali pojejo na začetku filmčka :)

Katykaa pravi ...

Evie: sm ti poslala še enkrat povabilo, nevem kaj ga mede :) upam da ti bo zdj delalo!

oprosti katka za offtopic ;)

KaTkA pravi ...

np vidve se kr zmenta :)