petek, 22. februar 2008

Se vam zdi kaj znano?

Janez Janša je prišel na obisk k angleški kraljici. Med pogovorom
jo vpraša: "Kako se da uspešno voditi državo? Imate kakšen nasvet?"
Kraljica odgovori: "No, najbolj pomembno je, da si obkrožen z inteligentnimi ljudmi."
Janša se zamisli in vpraša naprej: "Kako pa prepoznam inteligentne ljudi?"
Kraljica srkne malo caja in rece: "Oh, enostavno. Zastaviš jim uganko." Nato pritisne na gumb na interkomu in rece: "Prosim, da pride Gordon Brown k meni."
Gordon Brown pride v sobo: "Da, kraljica?"
Kraljica se nasmehne in mu zastavi uganko: "Povej mi tole, Gordon. Tvoja mati in tvoj oce imata otroka. To ni tvoj brat in ne tvoja sestra.Kdo je to?" Gordon ustreli kot z neba: "To bom najbrž jaz."
Kraljica se mu nasmehne. "Zelo dobro, hvala!"
Janša je malo v dvomih, zato hoče govoriti z Dimitrijem Ruplom. "Dimsi, povej mi, nekaj. Tvoja mati in tvoj oče imata otroka. To ni tvoj brat in ne tvoja sestra.Kdo je to?"
Dimsi se zamisli: "Hm, nisem siguren. Lahko počakaš minuto?"
Dimsi gre in vpraša vse svoje svetovalce, vpraša mnogo ljudi, a noben ne ve odgovora. Koncno na stranišču sreča Karla Erjavca pa ga vpraša: "Hej, Korl, mi lahko prosim odgovoriš na eno vprašanje? Tvoja mati in tvoj oče imata otroka.To ni tvoj brat in ne tvoja sestra. Kdo je to?"
Karl se obrne, in reče: "To je pa ja enostavno, to sem jaz!"
Dimitrij Rupel se nasmehne in se zahvali. Pride nazaj do Janše in mu
pove: "Hej, našel sem odgovor na uganko. To je Karl Erjavec!"
Janša vstane, se jezno obrne in nadere Dimitrija: Ne, ti idiot, to je Gordon Brown!"

Hudiča, sej ne veš, kdo je bolj pametn Janša ali Rupel :)!

Okei zdej pa resno vprašanje, kaj menite o priznanju Kosova? Men se zdi to ena taka logična posledica, saj je Kosovo že nekajkrat neuspešno razglasilo neodvisnost in mislim, da je tudi prav, da imajo svojo državo, čeprav se jim pod okriljem Srbije ni, vsaj po mojem mnenju, godilo nič slabega.
Je pa res, da smo bili tudi mi nekoč v podobni situaciji, ko smo sami razglašali neodvisnost od takrat zelo stabilne države Jugoslavije in smo imeli srečo, da so nas takrat priznali.

4 komentarji:

Alex pravi ...

Zarad tega Kosova bo še velik sranja ratal...To je tko k da bi se slovenci naselil v istro in bi jo potem hotel razglasit za samostojno...Mah mrš budale te albanci zarad njih bom jz mel posla čez glavo :D...

KaTkA pravi ...

men se pa zdi čist prav d je kosovo neodvisno ratalo, so vsaj postali svoj narod :) ... in mi nimamo nč s tem, v vsakem primeru bi blo sranje :P če je srbija vpletena no :P

vesna pravi ...

Kosova republjik!
Zdej so Srbi ubogi revčki in ne vem kaj še, ko so pa na KOsovu izvajali genocid, je blo pa vse ok, al kaj?! Absolutno sem ZA samostojnost Kosova in za to, da pride prej v EU kot Srbija (ok, to se ne bo zgodil, ampak občutek bi bil pa vseeno odličen:))

KaTkA pravi ...

vesna, se čist strinjam s tabo, men je tut ušeč d je Kosovo neodvisno... sam upam d neomo zdej mi zarad tega našpukal ker slovenci pač nič nimamo pr tem :)