sobota, 9. februar 2008

Včeraj na Rogli!

Včeraj, na kulturni praznik, smo šli na Roglo smučaaaat :) ... ne bom opisovala kak je blo, ker je že skoraj samoumevno, da je blo na tak lep sončkast dan NORO, čeprav je bla dopoldan kr gužva, ampak se je dal prežvet.
Sma pa z Majo vmes, ko sma se vozle s sidrom na vrh, spesnile pesmico na melodijo otroške pesmice Ježek teka, teka in se kotali ... itd.(klik za melodijo), gre pa takole:

Katja smuča, smuča in se kotali
palice in smučke pobirati hiti :)!
(nadaljevanja še ni, sledi kmalu:P)

To naj bi blo nekak takole, nadaljevanje boma pa izumile na naslednjem smučanju afkors:)! Šlo je pa na moj račun, ko me je na koncu proge tak lepo zabrisalo iz lepega miru, ker sm si pač zapelala na smučko (in danes lepo čutim levo stran riti :))!

Majči&Primož hvala za prevoz in družbo, Majči teb pa še posebna zahvala ko si me tak pazla pa čakala :)! Pa dobro da si res nisma kaj naredle na sidru ko sma take videosmešnice ustvarjale in vsa sreča, da sm res nosla čelado, drugač bi dons mela pretres možganov, tak me je butnalo v glavo:P! Naslednjič morma bolj pazit:P!


10 komentarjev:

Unknown pravi ...

hahaha,morš pa tut use objavit

pa veš ka sm ugotovila,lepše gre skos če zapoješ palice in smučke pobirati hiti:)

morm še razmislt kako bo nadaljevanje,hehehe

sma mi2 ene lolike,jaoo

KaTkA pravi ...

ja sam res gre boljše ja :)

boma nadaljevanje tut napisale enkrat pol pa posnele a :)? maja and katja show :P ...

svašta :)

faaaajn je blo :)

Unknown pravi ...

hehe,ni kej pa še kdej;)

nadaljevanje sledi ja,deal,hehe

pa res sma bedarije s sidrom vganjale...še dobr da sma cele ostale pa hb za tvojo čelado;)

nuoro:)

Katykaa pravi ...

Hehe taprave ste :) zakon, vama pa nikol ni dolgcajt! Komi čakam nadaljevanje :) bo katka enkrat mi zapela :)))

KaTkA pravi ...

hehe bom zapela ja, sam morma res nadaljevanje si zmislit... sma mele celo idejo da bi posnele to (in pol se kje po možnosti znajdema na youtube:P)!

sam res dolgčas nama pa nikol ni, pa če je še tak bedno vse okol naju :)

temu se reče nerazdružljivost :P

Alex pravi ...

Ka nucaš masažo leve ritnice ?? :D:D

KaTkA pravi ...

ei alex sam res bi jo rabla... sm ravnokar kolegico sprašvala če pozna kakga kandidata za masažo :) ... a to zveni kot ponudba zdej:)?

Alex pravi ...

Itak ;)...

bubbles pravi ...

pišuka, zdej se mi bo pa tale ježek skoz pel, ker se mi je pesmca ful dopadla, ko sem bla mala :)
vidim pa, da pridno vadiš smučanje-lepo! pa svaka ti čast, da na sidra laziš, ker so men še vedno najbolj zahrbtne žičnice spljoh!

KaTkA pravi ...

hehe bablz dont worry sej sidro je ok, dokler mi maja pusti d sm na tisti strani k lahk dol skočim :) ... k ona bolj obvlada:) sam klinc če je pa sedežnica sam na jurgovem tja pa js ne grem k je strmo ko prasica :)!

sej kak sma pršle na to pesmico: js sm si skos neke res neumne pesmice pela k si jih nikol ne:) pa nevem kak to :P