torek, 16. oktober 2007

Toše umrl v prometki


R.I.P
- 25.1.1981 - 16.10.2007 -


Danes zjutraj okoli 6.30 se je zgodila prometna nesreča, kjer je osebni avto trčil v tovornjak. Nesreča je bila usodna za 26-letnega makedonskega pevca Toša Proeskega, ki je bil na poti na snemanje v Zagreb. V osebnem vozilu so bili poleg pevca, ki je spal na sopotnikovem sedežu, tudi njegova menedžerka 49-letna Lilijana Petrović in 32-letni Georgij Georgijevski.
"Njegova stran vozila je bila zmaličena. Avto so morali razrezati gasilci,“ je pojasnila zdravnica na urgentnem bloku bolnišnice v Novi Gradiški.

Ah ja, hitro se zgodijo take stvari :(! ne morem verjet... še danes okoli 11.30 sva s kolegico šle po Čopovi in vidle napis, da je Toše umrl in se zasmejali, da se s takimi stvarmi res ni za hecat! A zdej vidim, da je res...
Res je bil to pevec, ki me je presenetil in sem ga cenila, ampak na žalost morajo iz tega sveta ljudje, ki bi temu svetu lahko še veliko dali.
Spomin me je na hitro odpeljal nazaj v leto, ko je tako nesrečno umrl tudi Nejc iz Bepop in cela Slovenija je žalovala, spomnila sem se tudi preminulega Dražena Petroviča, ki je na vrhuncu svoje kariere zapustil ta svet in se preselil med zvezdice!

Torej... usoda ne izbira: ni važno, ali si mlad ali star, voziš dober avto ali ne, hodiš v imenitno in dobro plačano službo, si visok, debel, dober ali skromen... vse skupaj nima smisla, ko enkrat odideš iz tega sveta in za sabo pustiš le svoje spomine!
Zakaj nas morajo takšni dogodki spomniti na to, da smo minljivi in da nam nič ni kar tako dano?!

3 komentarji:

Leopoldina pravi ...

Tko kot sm rekla že maljonkrat dons ... škoda ga je, jst vem, da ga bom pogrešala, pogrešala bom njegove nove komade :(

ancy pravi ...

Jst ko sem slišala, sem si mislila pa ne se delat norce iz takih stvareh. Ampak na žalost je res. Kruto. Pred sabo je imel še toliko ... Ne morem verjet. Spomnila sem se tudi na našega Nejca. Krut je ta svet, danes si, jutri te več ni.

Evie pravi ...

Ja, tud js sm bila med tistimi, ki je novico slišala nepreverjeno in sm najprej pomislila za kakšno bolno šalo gre :/. Toše je bil edini makedonski pevec, ki si je priboril mesto med mojo musko na računalniku. Bil je resnično edinstven. Pesmice bom pa vsekakor poslušala še naprej.