ponedeljek, 15. oktober 2007

I'm busy, but alive =)

Odkar se je začel faks, me je vseposod pouno, za nič nimam dosti časa, vsak dan polno opravkov, a dogaja se mi na polno vsega mogočega!
UŽIVAM :)! Res, tudi če sm skos "in a hurry"!
Čeprav smo vsak dan na faksu tudi kar dolgo v popoldan, čeprav nas medejo s temi spremembami vsakega od zakonov, ki jih bomo potrebovali, čeprav nam vsak, ki pride v predavalnico pove nekaj groznih komentarjev na izpit, pokaže še debelejšo knjigo in pove, da je nekaj snovi še v treh drugih knjigah, me to sploh ne gane....verjetno ne ŠE :)! Ampak anyway moje življenje se glasi: I am back in life ali Katja je spet zaposlena!
Vsak dan je poun novih dogodivščin, na faksu smo taka druščina, da kljub najbolj dolgočasnemu predavanju ob ponedeljkih zjutraj vse skupaj dobro preživimo :)! Fešta se nam skos in zaenkrat še kar dobro prenašamo odsotnost koristnih ur spanja. Po faksu hodimo kot eni izmed najbolj izkušenih in radodarno delimo nasvete našim bruckom, "da se maj začne že oktobra".
Dnevi mi vse prehitro minevajo in ne uspevam dohitevat niti svojih mislih, kaj šele da bi poskušala delat use tak k sm si zastavla - torej da se spravim z vsakim, ki sem mu med izpiti rekla, "da bom mela stoprocentno čas po vseh teh izpitih in da se vsekakor vidima"! Zdaj skušam vse skupaj skombinirat in si za vsakega, ki mi kaj pomeni, vzet dovolj časa, ampak ker druženje ne boli, bo vse prišlo na vrsto, tak da vsi k ste že obupal nad mano - vlivam vam upanje :P.
Bluzim, vem ja! Sam it feels good, ko lahk napišem, da se mi dogaja :)! Da sm postala socialen človek spet in da nisem med štirim stenami ko kak psihič iz grozlivk (čeprav trenutno zgledam tak ker podočnjaki pač ne zginejo sami od sebe... se je treba naspat).

Recimo ena slikca iz sobotnega mitinga bivšega 4.e razreda GCC, generacija 05-06 v Celju na pojedini v Ameriki (na slikci Tamara, moja malenkost in Maja):



Anja in Evie, me se itak vidimo, upam da kmalu, ker se mi že pošteno lušta tiste ogromne porcije sladoleda, še bolj pa vajine družbice :)!
Nina, naju tut tortica pr Vikiju še zmeri čaka pa pjačka v sosednjem lokalu, da zapijema tvojo diplomo in moj letnik :)!

3 komentarji:

Evie pravi ...

Ooo, če je najina družba preferirana nad sladoledom potem sva pa res neki extra :). Torej js sm free v soboto, zjutri, dopoldne, popoldne, zvečer, ponoč... :rofl: kadarkol no :P.

bubbles pravi ...

še ena bizi litl bi tukej :)
sicer pa men je še vedno kul sreda, mogoče celo jutri, pač po 4 ali 5 uri. ti jutri pošljem sms, če mi že ju3 znese, a je kul?

KaTkA pravi ...

ei jutri bi blo super, ker sreda je spet kurčeva ... pardon izrazu sam če je res :)! jutr mam js ob 4h konc predavanj in letim domov (no mal prej bomo konc) tk d lahk okol 4h se že dobima če ti bo zneslo:)!