četrtek, 11. oktober 2007

Pravniška fešta :)

Pa smo se le spravl skupi in se zmenli za eno rahlo pravniško feštico. Dogovoril smo se, kdo nabavi pjačo in kolko, kje in kdaj se dobimo:)! Meni je blo naročeno, da prinesem stock in vodko (seveda sm to tut prinesla). Dobil smo se v kolegovem stanovanju, ki je res veliko (temu primerno tut plačujejo vsi trije) in tam lepo začel pit, kar smo nanosli na kup. Drugi so prnesl še beli rum, jegra, puškin, red bull, kokakolo in juice. Najprej smo se igral eno pjansko igrco, da smo bli že vsi rahlo pod vplivom substance z imenom alkohol, potem pa smo se spravli gledat Soočenje Danila Turka (tisto za predsednika:P) in smo bli prav ponosni, ko je omeno pravno fakulteto in seveda to, da bodoča politika stoji na ŽENSKAH (dve tretjini ljudi na pravni je itak žensk :P) tak da smo še za njega pil :)! Ko je šla naša zaloga alkoholne pijače h bridkemu koncu, smo se odpravli v KMŠ (za tiste, ki študirate v LJ, je to ziher poznana destinacija, za tiste, ki pa v MB, je pa sramota če tega ne poznate :P), kjer se je že na pouno dogajalo, mi smo bli pa ravno dovolj "dobre volje", da smo se vključli v ambient in začel uživat po pravniško :) ... to pa pomeni, da ni mankalo pjače, plesa in zajebancije :)! v glavnem domov sm prispela okol 5h zjutraj ... pa da ne omenim, da sem falila blok, ker sem en odcep prehitro šla. In potem hočem odpret vrata, pa ključ ni prijel in iščem tipko z mojim priimkom, da bi bratu pozvonila da mi odpre...pa tut nalepke ni blo... in pol mi kapne, da pač nisem pri pravem bloku :)! svašta ja ... zmedenost pač pa pozna ura :P!
anyway, blo je res super in si želim še velik takih feštic z mojimi kolegi iz faksa :) ... sam priznat pa moram, da mi ni blo jasno, kolk spravite vi pravniki pjače v sebe (vključno z mano) :)!


4 komentarji:

Evie pravi ...

Rofl, čeprov sm zgodbico z napačnim blokom že slišala, sm se še enkrat nasmejala :P.

bubbles pravi ...

pijanci :P :D

Alex pravi ...

Borovničk pa ni blo ? :( .... =)

KaTkA pravi ...

alex ne ni blo, ker jih ni nikjer za dobit... seveda pa mi hočemo domače ker so najbolše :) ... čakamo da kdo prnese če jih prej ne spije :D