nedelja, 7. oktober 2007

Moja babi praznovala 70-letnico

Moja babi je 3.10. letos praznovala svoj 70. rojstni dan in je želela povabit na kup vse tiste ljudi, ki ji nekaj pomenijo in se hotela z njimi pozabavat in jih počastit in preživet dan z njimi. To odločitev smo vsi njeni podprli in ji povedali, da ji bomo pomagali.
Torej sama si je zamisla, da bomo praznovali v prostorih Društva upokojencev na Grobelnem (ona je ena izmed najaktivnejših članic tega društva), kosilo bo naročeno preko cateringa (pripeljejo skuhano kosilo in postrežejo), kasneje pa bomo sami pripravili še hladni narezek, pecivo pa je babi s pomočjo tete spekla sama. Prišla sta še dva mlada muzikanta, ki nista imela več kot 16 let in igrala prav prijetno.
Zbralo se je približno 60-70 ljudi, vsi njeni sorodniki, prijatelji in majhna skupinica pevcev, pri katerih sodeluje tudi naša aktivna babi (verjemte mi, da je manj doma ko pa js)! Njeni najbližnji smo ji pomagali pri pripravi vsega oz. je vse skupaj vodila kar moja teta s pomočjo mene, moje mami in obeh sestričen :)! Skrbele smo, da je vsak dobil svoj aperitivček (na voljo so ble borovničke - zagotavljam da so ble izvrstne :P, čokoladni liker - ta je tut raztural po svoje, travarica in kao za najmlajše juice, ampak verjamete mi lahko, da so tamali segali po vsem drugem kot po juicu), potem smo poskbrele, da je blo na mizah vedno dosti pijače in kasneje po kosilu pripravile vse potrebno za hladni narezek (od pribora, krožnikov, do tega da smo vsem to razdelile)!
Feštica se je začela najprej s prihodom in pozdravljanjem vseh povabljenih, potem pa smo nečaki pripravli kratko powerpoint predstavitev o njenem življenju, nad katero je bila zelo navdušena in je že imela solzne očke :)! Potem je teta komentirala še zraven ppt, za konec pa je moja mami imela res super govor in ne vem, če je bil kdo v dvorani, ki ni imel rosnih očk, da ne omenjamo moje babi, da je kar lilo po njenih ličkih. Bila je navdušena in res se je imela lepo, za kar smo poskrbele mami, js in moja teta, da njej ni bilo treba strežt, pomivat posode in gledat, da je vsem lepo!
Da povem kakšno kondicijo ima moja babi - plesala je skor celo noč in z vsakim moškim najmanj 1x :)! Pridržala si je celo pravico, da z vsakim nečakom in z vsakim zetom odpleše svoj ples sama na plesišču :)!
Priznam, da ne maram takih rojstnih dnevov, ampak tale je bil pa 1 A! Čeprav sem dosti pomagala, kar pomeni pomivati posodo, brisati le-to in streči (tega nism še nikol prej počela), mi ni blo hudega in sem uživala:)!
Ja uživala tudi zato, ker so mi borovničke zapasale in smo js, ati in tamali bratec to pili za žejo in normalno da so ble posledice. Vmes ko sm js pila svoje borovničke, je prišel tamali bratranec (star je 5 let) in pol teh borovničk spil in sadje dejansko tudi pojedel:)! Preden sem js dojela, da je to resno naredil, je blo že konec :)! Potem mu pa povem, da bo verjetno rahlo pijan in on mene čist resno vpraša, kot da bi šlo za kako bolezen, kaj pomeni biti pijan ... sem se pa samo zasmejala pa mu lepo razložla, da bo to počasi sam ugotovil, ko se bo to dejansko zgodilo... in res se je, mali je take ven metal, da je cela dvorana cepala od smeha :)!
Končali smo res pozno, js pa teta sma pa dejansko pomivali in pospravlali od 11h zvečer pa nekje do 1h ... ampak sva opravili veliko delo, da jim naslednji dan ni bilo treba več veliko. Res pa je, da v življenju še nisem tolko krožnikov pomila kot včeraj, ampak mi ni bilo čisto nič hudo!
P.S.Slikce pridejo, ko jih bom dobila kej, ker nismo mi nič slikali, tak da bom mogla mal okol barantat, sam vem, da sem kr dost pozirala, glede na to da sm bla rahlo pod dozo :)!

7 komentarjev:

Evie pravi ...

Ta družinska praznovanja so meni full pri srcu, mam srečo, da se full razumemo med sabo in tko se dobivamo na vsaka 2 tedna če je le čas. Sicer smo ponavadi v manjšem številu in kuhava kr midve z mami, je pa vedno full hudo :)

KaTkA pravi ...

mi isto, sam tole je bla pika na i pa je blo res noro :)! sploh tamali je biu car:)!

bubbles pravi ...

hehe, tale babi je pa žurerka! :)
btw, za kavice sem frej od nekje 4-5h dalje (vsaj zaenkrat je tak), tak da upam, da si še za?

KaTkA pravi ...

ei nina afkors d sm za! povej če ti paše sreda mogoče? da grema končno k Vikiju na kavico pa tortico? nasledni teden bo ok? sej se boma že enkrat usepele zment hehe :)!

bubbles pravi ...

mislim, da bi šlo. okvirno okol 5h kar tam rečeve?

KaTkA pravi ...

am a ti lahk še sporočim točno kak bo z uro?ker nism ziher pa nočem spet zaj... tak k sm zadnič :( tak da za uro se boma zmenle še ok? a ti je ok viki al bi kje u mestu?

bubbles pravi ...

velja, ti kar sporoči, sej mogoče se men rata še kej prej izmaknit :)
ja, viki je kul, hočem tortico :D