torek, 2. oktober 2007

Kako je Katka dobila MacBooka


Evo pa sm našla čas, da napišem zgodbico, kako sm js dobila prenosni računalnik alias MacBook od Appla (za tiste, ki tega niste vedli :P).
Jure (moj starejši brat) me je že nekje maja navdušu za prenosnike in sma takrat že gledala ene modele in sicer od HPja. Potem sem se js pogovarjala z mami, če bi mi ona sofinancirala tako investicijo, poleg tega da js dodam še moje našparane evrote zraven. Mami je rekla, da bomo to še vse vidli (to sma se nekje poleti menle) in da po vsej verjetnosti mi bosta dala mami pa ati pol zraven, pol bom dala js (sama nebi nikol našparala dost dnarčkov). Potem sma pa z Juretom gledala tut od Appla modele in pregledovala cene in na koncu ugotovila, da bi mi najbolj ustrezal en model MacBooka, ampak da ne rabim najbolšega. S tem me je navdušu nekje konec julija in js sm skos govorila, da komaj čakam, da si ga kupim :)! Potem so prišli še zadnji izpiti in vmes sm samo sanjala in gledala na netu tega MacBookeca.
In tako pride še zadnji del vseh izpitov - ustni del Rimskega prava! To sm uspela naredit in bla sm noro vesela in že sanjala, kak si bom kupla laptopeka - torej mojga Mac-eca! Nekaj dni kasneje sm še z Juretom šla v Apple Store pri Bavarcu in si ga ogledla še v živo in bla sm čist fascinirana nad lepoto in kvaliteto!
V četrtek (pred faksom) so naši priletel na Letališče Jožeta Pučnika (hehe) iz Grčije in zmenjeno je blo, da grem po njih JAZ osebno in nihče drug, ampak mi je Jure reku, da more kao "v Kamnik po neko robo za atija" in js čist jezna, ker sm misla, da si je zmislu, da nebi blo treba njemu na vlak domov in da bo mene poslal (v avtu ni blo več placa ker sta šla še dva kolega družinska zraven, ko so šli skupi dol) in js vsa jezna kličem atija v Grčijo, če je res in ati men reče "ja res je, VERJEMI" (verjemi je bil zloooo poudarjen) in pol sm se pač mogla sprijaznit, da grem na vlak :)! In ker je ati vido, da sm bla ful žalostna, ker nism smela js po njih, smo se zmenli, da se dobimo v Celju (kolega sta bla od tam, zato sm od tam naprej lahk se peljala domov:P) na pici in se kej zmenimo:)!
No in pridem js v picerijo in prvo, kar sm rekla (seveda po tem, ko sm use polupčkala pa index pokazala), je blo to, da komi čakam, da si kupim MacBooka :D!!! In vsi so vedli, da so ga meli v prtlažniku pa me začnejo hecat, da kak zgleda. Ati me še tisto sprašuje pa mi je reku, da mu ga moram pokazat na internetu, ko bomo doma.
Potem ko smo se domov pelal, sem pa js vmes začela žicat pa sprašvat, če bi me usaj kreditirali lahko ta čas, dokler ne zaslužim za računalnik :)... pa men ati, da ne, ker tistemu, ki mu posodiš denar, ti postane sovražnik pa take stvari mi je nakladal... potem pa pridemo domov, pa mi ati takoj reče, da naj mu takoj pokažem računalnik na internetu, pa js cela navdušena že hočem pržgat navadni računalnik, ko mi ati dvigne škatlo z MacBookom na mizo in reče: " ei Katja, a zgleda mogoč takle kot tale?" ... mene je skor kap, rečt nism mogla itak nič :)!!
In kasneje sm zvedla, da je ati takoj tisto sekundo, ko je zvedu, da sm naredla vse izpite (torej u torek 25.9 še rim), šlo naročilo Juretu, naj zrihta MacBooka :)! Šit zdej pa nej še kdo reče, da nism daddy's girl:)!
Pa še ene par fotkic:


6 komentarjev:

Evie pravi ...

Waaa, za vse prste polizat je... res čist najlepšejši zgleda. Temu se reče lep comp :D. Velik užitkov z njim ti želim :P.

bubbles pravi ...

ooo, gorđs je! če se ga kdaj naveličaš, se prostovoljno javim zanj :D pa dobra fora tudi :D

Maychi pravi ...

O hudo!! Si pa doživela prijetno presenečenje. Veliko užitkov ob novem računalniku ti želim :)

Anja pravi ...

supeeeeer!
naj ti fajn služi... js ga tudi mam in sem zadovoljna zelooo... sicer ne applovega, ampak ok... :)

KaTkA pravi ...

ja sam je res faini :D ... tak lep je pa tak use uboga kar mu rečem... najbolj pa to, da je SAMO MOJ :D!!!

Spela pravi ...

EVo še ena jabolčarka :)

Kako si se navadila nanj? Imas gor winse al macosx? :) Zdej sm te pa izprašala :)

Jst sm tud čist navdušena nad njim :) Zdej si morem sam še eno torbico nabavit.