sobota, 20. oktober 2007

Why?!


Ne vem, zakaj mi to delaš, niti se mi ne sanja, kako najdeš vedno pravi trenutek, da me premakneš... da se začnem spraševat, da začnem razmišljat... O NAMA!
Ko že pridem do trenutka, ko me ne zaboli več, ko se spomnim nate... bum in evo spet si me opomnil, da obstajaš ...
Najin začetek je bil čuden, najprej se nisva mogla gledat. Kasneje sva ugotovila, da sva si dejansko všeč in se precej zbližala, a še ostala vsak na svojem bregu čustev. Ko si se končno opogumil in mi priznal, da me maš rad, da sem ti všeč, da bi rad bil z mano, sem mislila, da bom s tabo najsrečnejša, da sem dobila idealnega fanta.
In tudi sem ga. Bil si super oseba, super fant, a v vezi se nisi znal obnašati ... še zdaj mi ni jasno, a ti je bila veza odveč ali pa enostavno nisi znal ali celo hotel, ampak tako ni šlo več naprej in prekinila sva.
Takrat me je zelo bolelo... najbolj pa zato, ker si nisem zaslužila, da bi se o najinem koncu pogovorila, ampak si samo prekinil stike in nisi se trudil.
Nekaj mesecev kasneje si me uspel obvestiti o svoji odločitvi - a našel si najbolj neprimeren čas, ker sem se odpravljala na edini teden, ki sem ga letos preživela na morju, kar pomeni zabavo in sprostitev, a tvoj sms mi je dal misliti in spet sem se spraševala zakaj ...
Ko sem se vrnila iz morja, si ostajal v mojih mislih ob večerih in jutrih kljub temu, da se je moje življenje odvijalo naprej brez posebnih pretresov zaradi tvojega odhoda...
Zdaj pa si se spet oglasil... in to s tistim svojim standardnim pozdravom in klasičnimi vprašanji: kako si kaj, kaj je novega ... a v tem je slišati nekaj zelo čudenga in tega me je strah!
ZELO, celo PREVEČ!
Res si ne želim vedeti, kaj se ti plete po glavi, ker bo to prineslo v moje misli še večjo zmedo! Ne vem, če sem se sposobna znova podati po tej poti kljub temu, da te mam še zmeraj rada kot takrat...
In spet se sprašujem, zakaj in odgovora seveda ne bom našla... lahko mi ga daš ti, a ravno tega me je strah ...
Karkoli si že hotel povedati s tem, ko si se spet javil, nič mi ni všeč: če hočeš bit samo vljuden in vzdrževati stike ali pa si ugotovil, da ti mogoče manjkam (kar sicer dvomim) in da želiš obnavljati... ZMEDENO!

Hočem razjasnitve v moji glavi, ampak s tem zagotovo ne še kmalu!

8 komentarjev:

Evie pravi ...

Očitno je luna v nekem čudnem položaju, ko vsi bivši oz tipi oblegajo svoje simpatije na tak ali drugačen način :rofl:
Hm, kaj ti naj svetujem? Če se ti zdi, da si ga že delno prebolela je najbrž nesmiselno drezat v staro rano. Ampak glede na napisano ti očitno ni vseeno zanj... Tako da ne vem, še najbolj svetujem direktnost v smislu: "kaj bi rad od mene???" :) Ker tkole se boš samo žrla in ugibala...

KaTkA pravi ...

sej problem je da tut če bi ga zdle prašala direkt, on nebi znal povedat... najbolš d ga jemlem kot mimgrede ... ker itak nočem nč pričakovat :s
čudno res pa še ni mi useeno :confused:

bubbles pravi ...

joj, take fore so men prov žleht! nej so odloči pa zjasni, ker tisto tavanje zna prov ubijat... nekak se res probej čim manj s tem obremenjevat, čeprov vem, da je to ravno najtežje...

KaTkA pravi ...

eh ja ful čudno use skupi... res niam pojma od kod mu to... ampak js kot js sm rekla da se mam super, da se mi dogaja na polno ... pa ga je očitno mal zanimal kaj in kako :)
bomo vidli... sej zmedeno je čist use do konca!

Alex pravi ...

Love sux :)

KaTkA pravi ...

alex a ti si tut to opazu? :)

Alex pravi ...

To jz že dolg vem :)...Zato se pa izogibam lovanju in biti lovan :D

Leopoldina pravi ...

Tipi so res čudni. Jst jih vsak dan manj razumem :/