sreda, 19. september 2007

Petek dan D

Živčkam že cel teden in celi vikend in bo tak še do petka... čakam na naše preljube rezultate za rim in če bo use po sreči, bom čakala še na ustne, ki naj bi se zgodili od pondelka naprej ... mislim vsa ta kalvarija čakanja me spravla ob pamet res ... rada bi vedla zdaj in takoj, pa ni možno ... po eni strani se tut ful bojim, da bojo slabe novice in me to še dodatno spravla ob pamet, čeprav vem, da se zdej nimam kej sekirat in da kar je, pač je, ker je pisni del pač že odpisan ...
Že kr vidim, kak se bom zbudila u petek zjutraj, se nekot prmajala do računalnika, poskusla najdit oglasno desko na naši strani in začela iskat moje ime .... če ga ni, sem u vlkem dreku!

Edino, kar mi preostane, je, da ta čas izkoristim, ko čakam in se poskušam učit za ustnega, če mi bo namenjen ... kar bo pač bo... upanje umre zadnje :)!



7 komentarjev:

Ida pravi ...

želim ti veliiiiik sreče! bom držala pesti v petek ;)

Evie pravi ...

Probaj se res čim manj živcirat in še nekje najt zadnje atome moči za učenje za ustne.
Si pa mislim da boš v petek že od jutra visela na compu in čakala rezultate :).

Držim tačke***

KaTkA pravi ...

hvala! res si ful želim še opravit to in met mir in bit lepo vpisana naprej... hjo sam ko je še tak daleč do tja :s!

bubbles pravi ...

aj fil jor pejn, še mal zdrži, pa bo mir! ;)

Spela pravi ...

Držim pesti!!! Sej bo, boš vidla. Že kr v naprej držim pesti še za ustnega ;)

ancy pravi ...

Katja, sej bo! Drži se pa v petek bomo vsi držali pesti zate! Itak, da ti bo uspelo!

Andrej pravi ...

Držim pesti in vem da ti bo uspelo!
Ne daj se katja, sej vem da si borka..