četrtek, 27. september 2007

Moje življenje te dni "po"

Kaj naj rečem... UŽIVAM na POLNO :)! Spim, kolker mi paše, delam .... hmmm a kej delam? ITAK, da NE!!! Hodim okoli po pijačkah, kavicah, sladoledih, koktejlih, večerjah. Učiri sm celo uspela obrisat prah, ki se je nabiral like od maja :) ... sam se ga je pa nabral tolk, da se ga je splačal obrisat že! Zapakirala sem knjige za 1.letnik in jih bom poslala domov, ko pride po njih še ena bodoča brucka... z veseljem ji predajam use, kar sm tut sama ustvarla, da se mi je posrečlo vpisat v 2.letnik :). A nism js dobra duša no :)!
Prej sma bla z bratom u Apple Store :) ... za vse tiste, ki se sprašujete, kaj to pomeni: trgovina z MacBooki (prenosnimi računalniki), iPodi ... itd! In js si kupujem (oz mi ga bojo verjetno doma) belega MacBooka pa sma ga dons šla pogledat in je taaaaak lep, da bom še bolj fancy z njim :)!
Zvečer grem pa na vlak do Celja, kjer gremo z mamico&atijem plus še enimi družinskimi kolegi na picoooooo :)!
Jutri me čaka šopinggggg :) ... me ne zanima, če gre kdo zraven, vem, da morm it, ker hodim okoli ko eno strašilo, poleg tega pa moja babi naslednji teden praznuje svoj 70.RD in morem met neki spodobnega za oblečt:)!
V soboto pa feštica na bowlingu u Celju (u bistvu se bowling u petek in soboto zvečer spremeni u eno fletno diskoteko btw)...več o tem prihodnjič :P!

2 komentarja:

Evie pravi ...

Oooo, macbooka boš mela packaaa! Fouš sm ti čist :D. Dobr no, tud ipod je dost za začetek :P. Upam pa da bom kmalu tud js sanjala o macbooku :)

Pilar pravi ...

Hallo from a spanish who has fell in love from Slovenjia!! I dont understand slovene...I wish I could...I invite you to my blog...is in spanish and english
Regards!!