torek, 25. september 2007

I DID IT!!!!


AaAaAaAaAaAaAaA!!!!!!!
Naredla sem... use izpite :) ... danes je padlo še rimsko pravo :) ... hvala ti Kambič, ker si bil ful prijazen, sam napolitank ti nebi blo treba jest zraven k si me sprašval :) ...

I am free like a bird!!!


In po ustnem šibam js domov, da čimprej zrihtam, kar moram za vpis... in najhujši problem mi je bil izpolnit položnco :) ... ok zdej sm se naučila, da je sklic=referenca baje :) ... in potem šibam nazaj, pridem na faks dobesedno 5 pred dvanajsto... ampak brez kulija na vpis! K sreči so ble punce prjazne in so mi posodle en bogi kuli... ampak na koncu k sm domov prišla, sem ugotovila, da mam več kulijev ko pa prej ... enga sm po pomoti uzela :) upsi:)!

Torej Nina jutri velja glede tortice pr Vikiju?

V soboto me čaka nor dan ... another Ninčy pride k meni, greva na Roglo do najinih Lovrenških jezer, potem pridema k men, se mal spočijema in zvečer na Bowling u Celje...feštaaaaa. Prideta še Ančy in Tjaška :) ... to mormo zapit afkors :)!!!

7 komentarjev:

Anja pravi ...

Jaaaaa! Ijeeeejjeeeejeeeeeeeeeee!

Rekla sem ,da ti bo ratalo! Prav vedela sem! Hehe... zdej smo končno vse fraj in se lahko dobimo na sladoljedu, palačinkah in dooooooolgem čvekcu....

Vesela sem in res ti čestitam. Komej čakam na naš dan ;)

Haha... uživaj v brezdelju kakor tudi js... zdejle sem v Lj :)

Ida pravi ...

hehe..bravo bravo...čestitkeeeeeeeeee :**

bubbles pravi ...

čestitke še enkrat in pa natürlich! ;)

Andrej pravi ...

Ti si najboljša, najpametnejša, največja carica od Rogaške do Tolmina;)
Takih svet še ni vidu... ha ha no v glavnem sem zelooooo vesel zate
BRAVO BRAVO BRAVO BRAVO BRAVO BRAVO BRAVO BRABO BRAVO BRAVO

Leopoldina pravi ...

Čestitkeeee :*

KaTkA pravi ...

hvalaaaaa usem:)!
dans pa prav spat ne morem več hehe ... drugač bi pa ko polhek spala do 12h če bi mogla za knjigeee :)

@anja it's a deal... upam da se kmal zmenmo... joj js mam zdej tolk še opravkov da se ne vidim ven :( ... ampak to so sladki problemčki hehe:)!

Evie pravi ...

Jeeeej, mal sm pozna sam vseen ČESTITKE ***
Zdej pa sam cajt najdi :P.