sobota, 22. september 2007

Živčkam

Ja, danes je sobota. In jutri bo nedelja. Nič strašnega, če se nebi v torek približeval moj ustni zagovor izpita iz rimskega prava. Tudi nič katastrofalnega, če nebi od tega zagovora biu usoden moj letnik... zdaj se že sliši mal bolj scary. Ampak v primerjavi s tistimi, ki čakajo na rezultate, od katerih so odvisna njihova življenja in njihovo zdravje.... neprimerljivo!
Ampak ta trenutek me prav daje, želim si nekam daleč, rada bi, da se mi nehajo te muke. Res mi je že hudo, navsezadnje si želim samo še, da mine in da en mesec počivam in delam... NIČ! Vem pa tudi, da če mi ne uspe, se bom tolkla po glavi, ker je le to zadnji izpit in pol tega izpita sm že dala čez...
Obupen občutek, strah, prestrašenost, zaskrbljenost, spraševanje, kaj bo, če bo ali če ne bo... vse to me meša in meša in včasih moram že sama sebi rečt STOP, ker mam take misli, da mi lahko še glavo raznese. Sploh ker sem sama v LJ in ni nobenega okoli mene, da bi me usaj zamotil vsake tolko časa al pa da bi mi povedal, da bo vse še vredu ... ah ja v takih trenutkih prav pogrešam mojega brata tu, čeprav se mu ne da dopovedat, da bi lahk tisti krožnik pomil za sabo in čeprav od njega nimam nobene koristi, ker večinoma presedi za računalnikom... ampak usake tolko časa pa le pride do mene u sobo in mi z njegovim pačenjem polepša dan, ko se nasmejim ko bumbar tistim njegovim že 100x videnim foram :)...
Ja nič, to bo treba prežvet, ni druge ... konec koncev mi ni tak hudo, ko tistim, ki so recimo prejšnji torek izgubili domove...ali še hujše... svojce! Vsega je enkrat konec, pa bo še mojih muk, sam želim si pa le, da zrihtam in da se mirno vpišem dalje.......

Prosim, prosim vse sile, ki so nad mano in vse, ki imajo kakršenkoli vpliv na moje znanje u torek... naklonite mi srečo! Res si srčno želim to naredit in odpikat prvi letnik v miru!

4 komentarji:

Evie pravi ...

Huh, vem kako je bit sam v Lj, veliki dan pa se približuje. Ravno zaradi tega nisem rada v Lj pred izpiti. Raje sm doma, kr enostavno rabim okoli sebe ljudi, ki me majo radi, ki me znajo potolažit in pomirit.
Ti se samo še skoncentriraj tale 2 dneva pa bo v torek šlo z levo roko :), Je pa hudič k si pod takim pritiskom :S.

KaTkA pravi ...

ja sej ni fain sploh k niam ne teka ne nič... ampak zdle mi je celo ratal skuhat makarone in se spravit jest :)! sej torka bo tut enkrat mimo, pa kar bo bo!

Andrej pravi ...

Ja verjamem da ti niti približno ni lahko.. Ampak ti si ena tko pridna, pametna in pogumna punca zato vem da boš naredila tud ustnega.. Samo probi čim manj mislt na oceno in čim več na samo snov in odgovore.. Pol pa pejt tam in jim pokaži kdo je Katja;).
Vem da ti bo uspelo!
VELIK SREČE!

Nina pravi ...

Džim pesti zate da ti danes rata.