sreda, 12. september 2007

A bo že konec...


Počasi se približujem koncu... koncu mojih izpitov ... kar pa še ne pomeni nič!
Jutri mam izpit ob 8.00 in to rim (uf še dobr d pišem v rdeči predavalnci ko jo mam res najrajš) in potem ob 15.00 mam še rezultate zgodovine oz ustni al karkoli že...vglavnem popravi ti izpit pred tabo in te po možnosti še skurca, kak ne veš tega al pa onega ... upam in si srčno želim srečen konec jutrišnega popravlanja pred mano (tiste 6ke v indexu!)...
Računam na to, da jutri naredim pisni del rima, ker jutri zvečer pride mami in me bo tri dni spraševala rim, da bom maksimalno pripravljena na ustni del (na zadnjem roku sem padla na ustnem, ker me je dragi profesor tak zmedu, da sm na koncu že res govorila neumnosti, pol me je pa upravičeno vrgu)!
Po resnici povedano...ne morem več, ne da se mi, polno glavo mam usega... rada bi se sam že naspala in se enkrat zbudla, brez da bi mi blo treba čez 15min za knjige! Rada bi mal lenarla pa rada bi šla okol, na pjačke, še uživala v zadnjem soncu (če mi bo nakljonjeno...), ampak verjetno mi to ne bo dano, če ne bom naredla teh dveh izpitov še, ki sta pač trenutno vozovnica za 2.letnik!
Zdej mam mal pavze in okol pol sedmih pričakujem kolegico s faksa, da boma mal rim ponovile in potem ona prespi pr men in grema jutr skupi na izpit. Upajmo na najbolše:)!

Danes mi ne bo niti dano, da bi gledala tekmo Litva:Slovenija, jo boma pa verjetno poslušale po radiu (čeprav bi js rajši gledala :( )!

P.S. Anita, ČESTITAM ob opravljeni diplomi :)!

6 komentarjev:

Ida pravi ...

želim ti vso srečo! držim pestiiii :D

ancy pravi ...

Katja, hvala!!!Sem ful vesela.Po moje se še ne zavedam čist!Zate pa jutri držim pesti, da ti rata, ker si to zaslužiš ob vsem tem trudu in učenju!!

Uspelo ti bo!***

Unknown pravi ...

ja anita je pa moja sekica:D

katka jutr pa še ti zrihtaš tta 2 izpita pol pa žurka:)

bom tak držala pesti ob 8h pa ob 3eh da bom nič ne delala:D

ltm mala******

Evie pravi ...

Oh Katka držim tudi js pesti... Misl na to kakšne količine sladoledka nas čakajo k bomo proslavljale :rofl:

Anja pravi ...

hehe... evi, ravn to sem hotla napisat. Js mam tudi jutri dan D. Pisnega literarno, in če naredim pisnega, še drug teden ustnega. Mater sva midve boge...

Ampak mene drži pokonci to, da bo enkrat konec. Da bom lahk normalno zadihala, pa kakorkoli že bo. Seveda držim pesti zate...
**

KaTkA pravi ...

hvala vam vsem :)!
@ida: hvala za pesti :)

@anita and @maja: če mi rata use skupi, pol zapijemo diplomo in vstop v 2.letnik moj in majin :D

@evie in @anja: afkors, že zdej se mi sline cedijo glede sladoleda uffff pa tweety pižama v De la Creme :rofl: