četrtek, 13. september 2007

Zgodovina je le še zgodovina :)

Yes, naredla sm Pravno zgodovino :) ... ne morm verjet, sam rim mi še manjka and then ... sploh si ne znam predstavlat :) ... upam, da se mi še tule nasmehne sreča...
Torej zdle prvo jest kosilo, potem pančkat... potem pa bomo vidli, a grem kej ven na kako pjačko (če se bo kdo javu :P), drugače pa me bo mami pelala na koktajl hihi...

Anja, držim pesti zate jutri, vidiš sam mal nama še manjka, da naju Evie povabi u De la Creme (al pa k seb) na goro sladoleda...

Maya, fain trgite grozdje, da bomo mel kaj pit... sej veš, mamo posebne razloge za to:)!

5 komentarjev:

Unknown pravi ...

hahaha,kak si ti zmešana

ja čestitam še enkrat mala,razturaš,še rim zakoplemo pa bo:)

drgač pa bomo trgali ja,da bomo pol lohk u lj to tovorli pa pili,hehehe

ltm***

KaTkA pravi ...

mljaska vaš vin je najjači :) ... pa prava cocacola :D ... in kaj nastane: dobim the best bambus on the earth :)!

bubbles pravi ...

wiii, čestitke! sem ti rekla ;)
če si za, lahk nardiva drug teden en kavica (no, al pa alkohol :blush:) meeting?

KaTkA pravi ...

ninčy, totally agree ei :) ... no js raj zarad vraževernosti nebi alkiča (sej ne da se bi ga branla sam ...:P) drugač pa kafe absolutno:)!
afkors da vela, z intelektualci pa že hodim na kofetke ja :D ...

Evie pravi ...

Lol kira motivacija je lahko moja malenkost :P Še enkrat bravo, fajn se naspančkaj zdej, za rim pa še naprej stiskam tačke da znese :)
Pridna bodi**