torek, 21. avgust 2007

Zvezdice ...

...pa ne na nebu, ampak na mojih zobkih ... sej nevem, ka bi si ob tej bodoči pridobitvi sploh misla! Po eni strani me je strah tega fiksnega aparata, po drugi pa komi čakam, da vidim moje lepe čist lepo ravno postavlne zobke, ko bom aparat snela (cca. 1 leto nošenja)...
Zakaj strah? Zato, ker vsakega (večinoma moški del), ko sm uprašala, kaj si misli o takem aparatu, je reku, zakaj to js rabim in čemu se bom zdj šemla s tem... joj sej si nisem js tega zmisla, da rabim, ampak je moj ortodont ugotovil, da bi blo hitrej rešeno use skupi, če bi ga mela gor (btw prej sm pa že od 4.razreda OŠ nosla snemljivga, sicer samo ponoči, ampak useeno)!
En komentar, ko me je kr piknu, tak čuden je biu: sej ne rabiš tega aparata, sej nisi taka spaka :)! hudiča, sej ne gre za to, da sm spaka (lol izraz je res na mestu), ampak za to, da bojo zobki postavljeni strumno kot vojaki, kar zdej niso... niso čisto ravni, sam eni pravijo, da so to moji zobje in da so lepi tut če niso tak ravni ... ker me pač to naredi posebno!
Zdej sm pa totalno zmedena, ker res nevem, če naj se odločim za tak podvig al ne...dejansko me je ortodont že naročil na lepljenje tak da mislim, da se bom kr odločla, da dam to terapijo zobkov skozi.
Upam samo, da mi dajo gor keramične bele gor, namesto onih jeklenih, ampak tut če dobim te tavidne, bomo preživeli... sej kot je rekla Maja: "Boš mela tirnice v ustih :)!"

9 komentarjev:

Unknown pravi ...

hehehe,spet sm mela prste umes,groza

ti se odloč tak ko teb paše pa se ne oziri na druge,tak ko sm ti rekla,se bomo že navadl,od začetka bo pa res mal hecn al pa čudn,whatever...sej se gre za tvoje zobe in če jih hočeš met lepe,ni nč narobe če to narediš z zvezdicami

lp;)

Anja pravi ...

js ti svevtujem ZA... resno... in men tele zvezdice tooooook sexy zgledajo, da kr brez veze...
Poleg tega pa boš imela ravne zobke za vedno...

Js mislim, da nič ne oklevaj...
**

KaTkA pravi ...

@anja: prav potolažla si me :) ... a so res tolk seksi:)?
te pa morm dat gor (bom še bolj seksi hihihi :rofl:)

Alex pravi ...

Pa sej ne boš edina k ga boš nosla... Dva moja kolega k sta stara 18 let ga nosta :D

Anja pravi ...

ej men so zvezdice res fukiš... in res je ja... ne boš edina, ki gaboš mela...
Men je to lepo. RES!

Evie pravi ...

Hehe, že prov, ko sm ti js rekla, da mi to prov hudo zgleda, mi pa nisi vrjela :rofl: Zdej si mi pa lazanjo dolžna :lol:

KaTkA pravi ...

@evie moja itak da ti nism, sam zdj vidim d nis edina :) ... če men so pa trije dedi (med drugim moj vrli brat) rekl da je to čudno... halo :)
bmk moški ste itak čudni ane @alex?

hehe ja te ga bom pa mela ne :) ... kak bo pač bo, sej čez leto gre pa tak al tak dol :)

Mateja pravi ...

Ne oziraj se na druge.Sicer pa to nič ni kaj tako groznega.Veliko jih ima. ;)

Spela pravi ...

Evo komentar iz prve roke...imam ga nekje od konca marca. Sploh ni nič hudega. :) Mene ni nič bolelo, pa tud zdej mi ni problem. Edino zobke si moraš mal bolj umivat (to mi je edino mal tečno). Sicer na začetku slišiš vse možne komentarje, ampak se navadiš tako ti, kot ljudje ;) Zadnjič me je glih kolegica klicala, če ga še imam sploh, da ga sploh ne opazi več :)))
Kam boš pa šla...k Štolfi?