petek, 24. avgust 2007

Kot da ne spadam na ta svet...

Zadnje čase mam občutek, da ne spadam na ta svet, da me ljudje ne razumejo al pa da me sploh nočejo poslušat. Poslušat pa me nočejo, ker pač govorim in bluzim bedarije... ali pa da me poslušajo, pa me ne razumejo... ali pa...kaj pa vem, kaj hudiča se dogaja :) ...
Moje počutje se menjava iz minute v minuto, če ne že kje iz sekunde v sekundo... in men se zdi, da se to dogaja zarad tega, ker se približuje moj veliki in "ljubljeni" izpit, ki pa mora bit nujno opravljen (poleg še dveh drugih), da se lahk redno vpišem naprej v 2.letnik!
Pa da še to ni vir vseh mojih skrbi, me dajejo še misli o mojem družabnem življenju (trenutno je na totalni nuli, ker nism sposobna hodit okol in čvekat s kolegi, ko pa vem da me doma čaka gora knjig) in misli o moji prihodnosti (nevem kaj mi je...sm to že napisala dans?)...
Se pa tolažim s tem, da bo pondelek kmal tu in bo izpit odpikan (karkoli pač bo, mi je trenutno useeno, ker komi čakam da mine ta muka) in pol še čakanje na rezultate ... čizs ni nam lahko :)!
No, mal sm pojamrala, zdej pa morm it spet nazaj za knjige (dans še nism bla dost pridna joj joj!!)... kar me mal pokonci drži, je to da pišem u RDEČI predavalnci, ki mi je do zdej prnašala srečo in da je izpit ob 8.00 in da preden se bom js do konca zbudila, bo izpit že odpisan :) !

Očitno nam more it kdaj slabo, da smo pol tolk bolj nori in veseli, ko nam gre super! Js ta izpit naredim in potem bom pomoje kr poletela še čez druga dva (tut ne lahka oz čez enga težkega in enga zelo težkega) izpita!

P.S.Sam mi je pa kr lažje, ko sm se izpovedala :) (joj sm rekla, da menjam razpoloženje ko legvan svojo barvo kože ... đizs no, kdaj me misli minat :P)



ah ja, mal smeha mora bit :) tale se je pa znajdu, js neverjamem da bi mela tolk jajc , da bi to naredla :)

3 komentarji:

Spela pravi ...

Mah ja, pridejo taki dnevi, ko gremo sami sebi na živce, pa je bolje ko se samo razpišemo ali izpovemu nekomu. :)

Držim pesti za jutrišnji izpit ;)

tinch pravi ...

ono me je nasmejalo, ko si napisala, da maš izpit ob 8.00 in bo že za tabo, ko se boš zbudila :)))
dober video, razmišljam, da bi v petek probala prakticirat kaj takega, hehe :)
držim pesti v ponedeljek!

ps: motorola sem na cosmo forumu.

bubbles pravi ...

uf, te čist razumem, k jst sem bla tut vedno blazbo živčna pred izpiti (pa še bom) in sem bla takrat raj mal asocialna, kot pa da sem šla na kavo, "okusila svobodo" in se šla nazaj učit. ker je to hujš, kot če si pač neki časa med 4 stenami, kjer vsaj ne veš, kaj zamujaš :D