nedelja, 26. avgust 2007

Ne kapiram...

- ljudi, ki že ob 6.05 začnejo nabijat narodnozabavno musko in to v nenormalni glasnosti in na soboto zjutraj - ko vsi normalni, delovni ljudje spimo svoj zasluženi spanec (povrhu vsega pa ne, da ravno to noč kot da bi ženska vedla, da nisem spala nič!!)
- kvaziprijateljev, ki mi jemljejo energijo in se delajo, da jim je mar zame, ko jim pa v resnici dol visi za vse, kar se men dogaja, razn kar jih briga, je to, ko mi gre kaj narobe (a so res lahk tak neprivoščljivi???)
- kak lahko moja mami v moji lublanski ponvi naredi tak neverjetne palačinke, medtem ko se lahk js trikrat ožgem z oljem, zasvinjam mojo plus sosedovo kuhno, pa še ven ne pride nič kej užitnega (da ne govorimo o izgledu :) )
- kak se meni vedno posreči celi popisat po rokah z navadnim kulijem ob reševanju starih izpitov :rofl: (mislim hujše ko mala beba)
- zakaj me odbijejo moški, ki me začnejo takoj obsipavat s komplimenti, medtem ko me neznansko pritegnejo tipi, ki jih lahk spoznam nevtralno od njihovih občutkov :)
- zakaj morem vedno, ko slišim dober komad, le-tega slišat like 10000000x in se mi posledično zagabi in ga ne morm več slišat spljoh
- tega, da se je danes moj brat zjutri prpelo s kolegom u lj (nevem ka sta delala - neko omaro naj bi prestavlala) in mi je prneso mamine baklave (njama), ampak je isto minuto, ko je pršo, tut šel nazaj domov in pride zdej komi zvečer :rofl: nevem točno ka se mu dogaja, ampak za ziher se mu dogaja :)
- politične ekonomije (ojoj jutr je že izpit)
- da me zebe u stanovanju, čeprav zuni sije sonček (wtf is wrong with me?)
- kak to da folk dejansko NE SPOŠTUJE reda in miru med vikendi v našem bloku, če bi pa js hotla sam žebelj za sliko not zabit, bi bli pa takoj trije na vratih ... jaoooo

Ampak tale pesmica mi je ful ušeč - verjetno se bom spet naveličala po kratkem času :rofl: (ker je radio.club zmrznu, sm kr videospot prlimala sam da neo kdo zdej mislu kake lepim gor :p) :

7 komentarjev:

Spela pravi ...

Naj ti povem še tole. Živim v dvojčku in so sosedi danes 8:20 nekaj porali. In to 10 min, potem je bil cel dan mir. Da lahko kr znoriš. :S

Drugače pa jaz tudi dosti stvari ne kapiram...in se mi porajajo vprašanja.

KaTkA pravi ...

hehe če bi bla js na tvojem mestu, bi že šla znoret :) ...sam ob 6h zjutri se mi res ni dal ustat pa še slabo mi je blo ... čizs znajo najdit :)

drugač pa dons je nedelja: javni red in mir folk! :)

Anja pravi ...

Držim pestiiii.
Tako zelo jih stiskam, da mi bodo pomodreli členki :) upam, da ti bo šlo...

Sej sem ti povedala kaj mislim o teh kvazi prijateljih. VSepovsod jih je ogromno. In vedno znova te še kdo preseneti...
Upam, da gremo kmal žurat ven :)

Veliko sreče bejbika moja...

Evie pravi ...

Jao Katka boga :(. Uno s palačinkami je pa pr nas isto... Js nimam ne živcev ne talenta za pečt, mami pa božanske nardi :praskprask: Praksa po moje :P.

bubbles pravi ...

hehe, mene tut notr zebe, mam zdle čist ledene roke in nige, zunej je pa tko toplo, da... nič, grem vun! :)

Leopoldina pravi ...

Sej vemo, da si to dala gor, da nas zrajcaš :D
Upam, da ne zamerš, ampak bom ukradla tale video za moj blog ... mogoče kdo kako idejo dobi :P ;)

KaTkA pravi ...

hehe vse z namenom Jagodka:)! ti kr uzem tale videospot ker verjamem da je too hot:)!