četrtek, 30. avgust 2007

Slabost

OK, počas mi bo odklenkalo tole s tem mojim zdravjem...najprej sm misla, da bo trajalo neki časa in bo mir (kak dan naprimer), zdej se pa to vleče že od sobote in danes je že četrtek, men je pa mogoče za spoznanje bolše... pa a je to normalno no? ok danes še počakam, da vidim če je to mogoč zarad rezultatov (ob 15h), če pa ni, pol pa grem k zdravniku in mi je prav ravno, kaj mi bojo naredli, sam da bo men kej bolše ...
Jest sploh ne morm dober, če pa kej pojem, pa sploh ne zdržim več k 10 min v želodcu (sej pravim da mi nič ni jasno) ... zadnje čase sem na Indijskem čaju (baje da pomaga-mami je tak rekla), bananah in Leibniz keksih :) ... zaenkrat deluje :) ...
Dobla sm dost komentarjev, če sm noseča ... hahaha NE NISEM NOSEČA :)... :rofl: ampak me sam matra neki pa upam da bo kmal bolše:).

P.S. Upam na najbolše glede izpita :(! se grem še mal učit...

p.s. evie, zdej pa vem od kod teb taki geni ... hm sam še zmiri mi ni jasno od kod pol meni (verjetno skrivata mojadva kej) ...

2 komentarja:

Leopoldina pravi ...

Držim tačke, da boš dobr opravla na izpitu :*

Evie pravi ...

Torej 15.ura je mimo? Kako je šlo?
Hehe, sm ti rekla, da sta oba otročja in potem iz mene pač ne more zrastt neko zamorjeno bitje... (čeprov trenutno sm sad).
Jao, boga, nimam pojma kaj je to? Viroza? Le pojdi k dohtarju...
Pa čim prej bodi ok**