četrtek, 30. avgust 2007

Naredla PEK

Enostavno NOROOOOO:)!
Bolj k sm misla, da mi tole pač ne bo ratalo (in mela misli usmerjene v ponavljanje letnika), bolj me je tole presenetlo... naredla sem z 52 pikami, kar je pomenlo, da sm pršla na ustnega, kjer so pravila taka: od 40 do 50 dobiš dve vprašanji in če ne znaš še eno, od 50 do 55 pa samo eno vprašanje in še tisto bolj na izi... Torej js sm bla med temi "srečneži" z enim "lažjim" vprašanjem in srečno naredla :) juhuhu
Ok nič ni še dokončnega, ker moram še naredit dva izpita, ampak ta dva bosta kot pravljica proti temu ...

anyway pol metra knjig gre STRAN OD MENE :) ... kir dober občutek res :) ...



9 komentarjev:

Mateja pravi ...

iii lepo to! Čestitam!

bubbles pravi ...

opala, čestitke!
(ja, tile izpiti čist preveč živčke kravžljajo, ampak k je za tabo, je pa zato tok bolš ;))

Ida pravi ...

ah...kak so eni pridni :D čestitkeeeeeeeeeeee :* ;)

Unknown pravi ...

čestitke tut z moje strani :) sej niti nikol nisem dvomila..ostalo pa iatk mačji kašelj zate...lubčka*

Evie pravi ...

Da ti še tukaj čestitaaam** Bravo :klapklap: Js se že veselim žura k si ga oblubila ko boš konc z izpiti :D. Pa sladoledka :P.

KaTkA pravi ...

afkors žur sledi sam da že zgo pa rim padeta :)

Leopoldina pravi ...

kongrets :D
zdj se pa skoncentrirej še na ostala dva izpita, da boš šla lepo naprej :P

Spela pravi ...

Čestitkeeee!!!

Anonimni pravi ...

Nice Blog and good photo
Cheap Flights to Phnom Penh
Flights to Phnom Penh
Phom Penh Flights