petek, 17. avgust 2007

Pingvinčki + nora scena = crazy risanka

AaAaAaAaA :) .... pingvinčkiiiiiiii !!!
Surf's up risanka me je pa res čist prevzela :) ... Cody raztura, Big Z pa sploh is the king of Zuring :)!! Ful dobra risanka s pointom plus nora animacija, nori zvoki, in lepa scena :)!
Evo reklamca za risanko:



Chicken said:"I can feel it in my nuggets!"

4 komentarji:

Evie pravi ...

Joj, fouš sm ti čist :D. Js bi tud to gledlaaaa :). Bo treba počas mal v kino spokat :P.

bubbles pravi ...

mene tut tole čaka, tko da sem se zarad presenečenja vzdržala videa (me zanima, če si bom premislla :))

KaTkA pravi ...

sej ne pokaže velik tak da ti kr poglej... sam nasmeješ se:)
js ga gleam k me prime, da bi obupala nad učenjem...me nasmejčka in pol spet dalje :)

najbolši je čikn: i can feel it in my nuggets :D ... šiiiit smeha poun !!

Unknown pravi ...

jop ovi film/risanka rula...

no sej katka ga itak ne bi vidla še,če ga ne bi js mela:p

hvala meni....prosim;)