ponedeljek, 13. avgust 2007

Big girls don't cry!


Odločitev je padla, js si tega več ne bom delala, ne mislim se več spuščat v stvari, k so preveč komplicirane, da bi jih js dojela ali celo, da bi se meni v prid obrnile...
Ne grem se več igre Ljubezen, ker vedno zgubim, pridobim pa zgolj grde občutke in strah!!
Počasi dojemam, da mi ni usojeno, da bi lahk rekla, evo zdej sm pa res srečno zaljubljena, brez skrbi in dvomov... hja I wish, bi se lahk temu reklo...
Ne vem, zakaj sm sploh bla taka TELICA, da sem se spuščala v stvari, ko točno vem, da se nikol ne bojo iztekle tak, ko pričakujem js...
Verjetno sm prevelik idealist in preveč optimist, zato poskušam zmeraj znova in se nikol ne naučim, da pač NIMAM šans. Ni blo dost 1x, da me je kaj streznilo, neeeee, jaz pametnjakovič moram probat še ene parkrat, dokler ne dojamem, da ni več smisla, da se s tem pač ne bom več igrala!
Torej, da bo vsem jasno: js se te igrce več ne bom igrala...tu ni več tisto, da je važno sodelovati, ne zmagati, ampak js konstantno zgublam, tak da prostovoljno odstopam in se posvečam sam še drugim stvarem in osebkom, ki so tega vredni :( .
I need some shelter for my own protection, baby ...

And I'm gonna miss you like a child misses their blanket
But I've got to get a move on with my life
It's time to be a big girl now
And big girls don't cry...


3 komentarji:

Evie pravi ...

Te bo ena vlka sladoledna kupa vsaj mal potolažla upam :). Drgač pa sej sva se že pomenli glede tega... sva celo neki pozitivnega našli v vsem skupaj. Tko da čir up, če me pa rabiš pa veš, kje me najdeš **

bubbles pravi ...

hm, menda je ravno velik del čara v tem, da se ponovno spustiš v igro kot da se ne bi nič zgodilo. bo minilo tudi to, objemček in *.

KaTkA pravi ...

punce hvala *!
ampak men se zdi, da sm do nadaljnega končala s takimi špili... to je za odrasle, al pa usaj za drugačne k sm js ... probably ...